Pengikut

Nuffnang

Isnin, 6 Ogos 2012

Puteri Bahagian Segambut

0 ulasan
sumber :-

Puteri Bahagian Segambut


ALERT!!!!!! Jentera BN WP Wajib Tengok dan Cam Muka Penyangak PR Ni #BN4WP

Posted: 06 Aug 2012 02:30 AM PDT

Azizul Bin Mamat
Siapa budak ni ?
Apa masalah dia dengan Jentera Barisan Nasional Wilayah Persekutuan?
Apahal dia plak jadi headline blog REZQEEN HILL?

Ada cerita di sebaliknya.
Jom lihat di bawah ni.
"..seromok aku dapat potong bena (banner) dan bendera BN nie.. sesuatu perasaan yg tak dapat digambarkan..dan ruju pada yg pakar potong benar puak munafik dpt pahala kena lak bulan ramadhan lagi berganda2 pahalanya.."
Alhamdulillah, akhirnya.

Teka teki siapakah dalang di sebalik TUKANG POTONG banner di sekitar Wilayah Persekutuan ni sudah terjawab dan inilah salah seorang mahkluknya bernama Azizul Bin Mamat.

Kepada semua Jentera Pemuda UMNO dan Komponen Parti BN di WP, wajib perhatikan makhluk jahanam yang sakit hati melihat banner dan sepanduk-sepanduk UMNO.

Saya tidak mahu memberi cadangan kepada jentera-jentera BN di WP tapi kalian sudah tahu apa yang perlu dilakukan terhadap makhluk ni.

Azizul (dua dari kanan)

So selepas ni setiap langkah malaun ni akan diperhatikan dan jaga-jaga ya Azizul jangan sampai kau pula yang dicantas nanti. 

Mohon share

Rupanya @HairieOthman Makin Bangang Lepas Masuk PAS @umbkl

Posted: 06 Aug 2012 01:05 AM PDT


Hahahaha ingatkan sejak berhijrah masuk PAS dan kononnya bejruang menegakkan Islam ni makin bijak, pandai dan berhemah rupa2nya makin bahlol dan bangang dia ni.

SP malas nak ulas pepanjang. Pembaca tengok dan nilaikan sendiri jelah tahap mana IQ mamat tukang usung tong kosong PAS ni.

YB Dato' Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fikri

0 ulasan
sumber :-

YB Dato' Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fikri


TERIMA KASIH KEPADA SEMUA

Posted: 06 Aug 2012 03:48 AM PDT



Assalamualaikum.

Alhamdulillah, syukur kerana sekali lagi saya dapat menganjurkan majlis berbuka puasa di Pejabat Parlimen Kuala Nerus beberapa hari yang lalu.

Saya sesungguhnya sangat gembira, teruja dan terharu dengan kehadiran para tetamu dan rakyat di Parlimen Kuala Nerus sekalian yang bagi saya, ia adalah satu simbol kasih sayang dan persahabatan antara kita.

Saya faham bahawa dalam kita sudah ke arah jumlah hari berpuasa yang "menurun", maka banyaklah yang menganjurkan majlis berbuka puasa. Namun saya bersyukur, majlis yang saya anjurkan ini telah mendapat sambutan yang sangat menggalakkan.

Bagi saya, kerjasama dan sokongan sedemikian wajar diteruskan pada masa akan datang. Saya rasa, jalinan kerjasama tersebut telah memberi impak yang baik kepada kita semua sebagai umat Islam.

Apa pun, kita sebenarnya jauh lebih bertuah jika dibandingkan dengan rakyat di kebanyakan negara di dunia. Bukan sahaja kita dapat mengecapi nikmat keamanan, malah rezeki yang Allah berikan kepada kita juga melimpah ruah.

Dengan keadaan sedemikian, kita telah dapat menjalani ibadah puasa dengan selesa dan sejahtera.

Oleh kerana itu, wajarlah andainya kita dapat menginsafi apa yang kita miliki ini dengan penuh rasa syukur. Fikirkanlah bahawa apa yang sedang kita kecapi ini tidak semuanya mampu dikecapi oleh orang lain.

Marilah kita belajar menjadi insan yang sentiasa bersyukur dan berterima kasih kepada pihak yang menyediakan keamanan serta kemakmuran ini.

Terima kasih kepada semua, selamat berpuasa.

Dr Mohamad Khir Toyo

0 ulasan
sumber :-

Dr Mohamad Khir Toyo


Mengurus Pun Gagal, Apa Lagi Mahu Membina

Posted: 06 Aug 2012 01:00 AM PDT

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

0 ulasan
sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Posted: 05 Aug 2012 11:34 PM PDT


cakap aje tak guna..kami cakap kami buat..

Posted: 05 Aug 2012 02:12 PM PDT

Syabas rdan tahniah aku ucapkan kepada para pemuda umno kuala langat,pemuda dun telok datok serta pemuda jenjarom juga tak ketinggalan kepada orang ramai yang turut serta dalam program kacau dodol yang telah selesai diadakan beberapa jam yang lalu.
Kesepakatan dalam mengacau dodol itu lebih-lebih lagi ketika ianya hampir masak 
jelas ditunjukkan oleh para pemuda.yang pasti,sikap tolong-menolong dan saling membantu membuatkan kerja yang berat menjadi ringan,kerja yang sukar menjadi mudah.kerja yang mengambil masa yang panjang menjadi singkat.Itulah pemuda UMNO yang sanggup berjuang hingga ke titisan darah yang terakhir..sekali lagi syabas dan tahniah..korang memang terbaik dan terbaik..



Pemuda UMNO Telok Datok

ini semua salah orang umno..

Posted: 05 Aug 2012 10:19 AM PDT


Kurang ajo betul mamat yang buat report ni..tak bersekolah ke..alahai..asal ada masalah aje nak salahkan dan tuduh UMNO.bulan posa ni cubalah buat amalan sikit..aduhai..ni tak sikit-sikit korang buat tuduhan melulu,ntah-ntah budak korang yang buat sendiri kerana TAK PUAS hati dengan pemimpin korang yang makin lama makin teruk kepimpinannya..yang semakin hamPAS.
Tak salah pun korang nak buat report..berjuta report pun aku tak kisah..tapi janganlah korang buat tuduhan membabi buta,apa,korang ingat ahli Umno  tu samseng macam korang ke..semakin lama semakin bebal aku lihat korang ni.nak ditegur korang ni dah berusia dan dah matang..tapi rupa-rupanya tak juga.sudah-sudahlah membuat tuduhan yang tak berasas ni..pintu taubat masih terbuka.


Pemuda UMNO Telok Datok

Sayap Parti

Bahagian