Pengikut

Nuffnang

Isnin, 6 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Posted: 05 Aug 2012 11:34 PM PDT


cakap aje tak guna..kami cakap kami buat..

Posted: 05 Aug 2012 02:12 PM PDT

Syabas rdan tahniah aku ucapkan kepada para pemuda umno kuala langat,pemuda dun telok datok serta pemuda jenjarom juga tak ketinggalan kepada orang ramai yang turut serta dalam program kacau dodol yang telah selesai diadakan beberapa jam yang lalu.
Kesepakatan dalam mengacau dodol itu lebih-lebih lagi ketika ianya hampir masak 
jelas ditunjukkan oleh para pemuda.yang pasti,sikap tolong-menolong dan saling membantu membuatkan kerja yang berat menjadi ringan,kerja yang sukar menjadi mudah.kerja yang mengambil masa yang panjang menjadi singkat.Itulah pemuda UMNO yang sanggup berjuang hingga ke titisan darah yang terakhir..sekali lagi syabas dan tahniah..korang memang terbaik dan terbaik..



Pemuda UMNO Telok Datok

ini semua salah orang umno..

Posted: 05 Aug 2012 10:19 AM PDT


Kurang ajo betul mamat yang buat report ni..tak bersekolah ke..alahai..asal ada masalah aje nak salahkan dan tuduh UMNO.bulan posa ni cubalah buat amalan sikit..aduhai..ni tak sikit-sikit korang buat tuduhan melulu,ntah-ntah budak korang yang buat sendiri kerana TAK PUAS hati dengan pemimpin korang yang makin lama makin teruk kepimpinannya..yang semakin hamPAS.
Tak salah pun korang nak buat report..berjuta report pun aku tak kisah..tapi janganlah korang buat tuduhan membabi buta,apa,korang ingat ahli Umno  tu samseng macam korang ke..semakin lama semakin bebal aku lihat korang ni.nak ditegur korang ni dah berusia dan dah matang..tapi rupa-rupanya tak juga.sudah-sudahlah membuat tuduhan yang tak berasas ni..pintu taubat masih terbuka.


Pemuda UMNO Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian