Isnin, 29 Oktober 2012

Puteri Bahagian Segambut

Puteri Bahagian Segambut


Van Skuad Sayang Wanita BTR Di conteng oleh Babi @shahrizatJalil @umbkl #BN4WP

Posted: 29 Oct 2012 12:00 AM PDT


Datuk Seri Shahrizat Jalil seharusnya kena senyum sampai ke telinga kerana nampaknya aura "SEMUT MERAH" Wanita UMNO digeruni pihak2 tertentu. Ini buktinya apabila van Skuad Sayang milik Pergerakan Wanita UMNO Bandar Tun Razak menjadi mangsa sikap tak bertanggungjawab apabila van tersebut diconteng dengan cat merah.



Ketua Sayap Wanita UMNO, Zaleha Najmuddin berkata kejadian itu dimaklumkan oleh seorang awam kepada setiausahanya yang secara kebetulan melalui kawasan kejadian iaitu di hadapan Ibu Pejabat UMNO Bandar Tun Razak.

"Saya cukup kecewa dengan pihak yang melakukan tindakan sabotaj ini dan cuba mematahkan semangat pergerakan Wanita Umno yang banyak berkhidmat kepada masyarakat di sini.

"Ini merupakan satu tindakan yang tidak bertanggungjawab yang sama sekali tidak akan mematahkan semangat pergerakan Wanita Umno," katanya kepada pemberita di pusat pergerakan Wanita tersebut hari ini.

Perfgerakan Wanita UMNO melalui Skuad sayang telah banyak mengadakan aktiviti2 kemasyarakatan dan mendekati pengundi di kawasan-kawasan Parlimen seluruh Malaysia bagi pihak Barisan Nasional maka tidak hairanlah jika terdapat pihak-pihak yang rasa tergugat dengan kewujudan skuad ini lalu mendorong mereka untuk melakukan perbuatan vandalism seperti ini.







SP: Jangan ingat BN/UMNO akan takut dengan tindakan ala2 Ah Long ni. Lepas ni lagi banyak program2 akan menyusul untuk membantu rakyat.



Tiada ulasan:

Pengikut