Pengikut

Nuffnang

Selasa, 30 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Confirm! ROADSHOW ANUAR BATAL

Posted: 30 Oct 2012 02:32 AM PDT

Alhamdulillah.. Allah swt telah menurunkan hujan lebat pada petang yang indah ini. Alhamdulillah ALLAH sayangkan UMNO.. tak mahu Anuar and the geng menabur fitnah lagi dan lagi. Saban kali Anuar nak buat program je.. pastinya hujan lebat akan turun membasahi muka bumi ini. Adakah Anuar masih tak sedar lagi? Taubatlah..  sementara pintu taubat masih terbuka kepada kau. 




Team PUcTD

Anuar Ibrahim BATAL program di Kuala Langat malam ni

Posted: 30 Oct 2012 01:26 AM PDT

Ni baru betul lawan bang nuar malam ni.. pastu malam ni bang nuar tak berani turun woo.. alasan diberi.. penipuan akan terus digunakan untuk menyelamatkan diri.. tak perlu bas...tak perlu khemah hebat.. namun yang pasti lawan Nuar malam ni hebat! 




Team PUcTD

Stor MDKL dibakar atau terbakar? Asal Nuar datang aje mesti ada musibah.. kenapa ye? UDAHLAH.. RAKYAT KUALA LANGAT TAKNAK DAH..

Posted: 29 Oct 2012 10:03 PM PDT

KEADAAN STOR MILIK MDKL
LIVE:TRELER MEMBAWA PA SYSTEM DAH SAMPAI..
Malam ni pasti akan tercatat dalam sejarah daerah Kuala Langat pabila buat kedua kalinya bang Nuar turun sekali lagi untuk mengencingkan rakyat. Aku pasti pelbagai tomahan serta cacian juga janji-janji palsu akan ditabur malam ini.. setelah usaha beliau GAGAL 2 minggu lalu, kali ini bang Nuar turun
bersama geng-gengnya yang lain.. demi niat yang satu iaitu Menuju Ke Putrajaya.. dan aku mendapat tahu bahawa pada malam ini bang Nuar akan turun menaiki bas khas.. hehehe.. bukan naik jet.. pada masa ini.. persiapan sedang giat dijalankan.. dengo kabo kosnya berjumlah RM70 ribu wooo.. perghhh.. tinggikan nilainya.. dan secara kebetulan stor menyimpan barang milik Majlis Daerah Kuala Langat terbakar pada awal pagi ini.Huhuhu..Untuk pengetahuan,pada malam ini,segala peralatan seperti khemah serta perhiasannya adalah milik Majlis Daerah Kuala Langat..Haaa..kan dah nampak secara terang dan nyata bahawa mereka telah menyalah gunakan kuasa demi POLITIK.perghhh..Dasyatkan mereka ni..Semua BOLEH..Setahu akulah kan..kalau UMNO nak guna atau menyewa HARRRRAAMMM mereka nak benarkan...walhal majlis yang UMNO nak adakan tu takde kena-mengenapun dengan politik.. Adakah ini taktik untuk meraih simpati para pengundi di Kuala Langat dengan mengatakan UMNO punya kerja! Tapi aku pasti dan yakin bahawa malam ini juga abang Nuar pastinya akan kecewa kerana rakyat kuala langat sekali lagi menolak kepimpinan PKR yang diterajui oleh abang nuar dan pemimpin no 1 kuala langat brother harrrram jaddah Dulah Sani yang pada malam ini akan bawa isteri barunya untuk tatapan umum dan abang nuar.. hehehe. Berbalik kepada cerita stor terbakar tu tadi.. sepanjang aku dan rakan-rakan berada di kawasan kejadian tak nampak pun batang idung MP Kuala Langat turun padang.. hehehee.. hampir pukul 2 pagi maaa.. sejuk pulak tu.. paham-paham sudahlah.. DAN AKU YAKIN..BAHAWA KEBAKARAN NI BERLAKU KERANA KETIDAKBERKATAN PROGRAM MALAM INI..KENAPA AKU KATA TAK BERKAT..SEBAB..IANYA ADA UNSUR MENYALAHGUNA KUASA SERTA HARTA BENDA..TAK GITU




Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian