Pengikut

Nuffnang

Isnin, 3 September 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Bang Nuar makin kecut bila VIDEO Yusmadi Yussoff Kecam Insiden Pijak Potret PM 2/9/2012

Posted: 03 Sep 2012 01:15 AM PDT

Semakin lama semakin ramai rakan-rakan yang abang Nuar keluarkan kenyataan yang TIDAK menyokong tindakan memijak gambo PM..Kalau semalam TGNA mengecam..kali ni giliran MP Balik Pulau pula..
KLIK SINI YE RAKAN-RAKAN

Ostaz Bob pakai ALPAHRD..Ostaz Azhar Ferari pasni Ustazah Abby pakai......

Posted: 02 Sep 2012 10:42 PM PDT

Perghh..., dahsyat beb bila gua tengok Azhar Idrus buat video dia dengan Ferrari ni.. Video raya lagi tuuu...

Ini barulah dikatakan zuhud beb.. Tak keterlaluan kalau kita kata ini merupakan zuhud tahap tertinggi yang ditunjukkan oleh seorang ulamak Pas..

Tapi apa nak heran dengan semua penceramah Pas ni kann..., kalau Bob Lokman pun boleh pakai Alphard sejak jual air liur atas pentas politik, inikan pulak Azhar Idrus beb..

Cuma satu je gua kesalkan disini.., selama ni Azhar Idrus dok maki kerajaan BN yang dia tuduh mementingkan keduniaan.. Kononnya pemimpin kerajaan bermewah-mewah sedangkan rakyat susah..

So..., pakai Ferrari tu bukan keduniaan ke wahai Ostad? Apa guna menunjuk-nunjuk sedangkan ramai lagi orang yang susah dikawasan Terengganu tu...

Perghh...hebat Ostad ni

Cakap tak serupa bikin betul!!!

Masih nak salahkan Umno gak..

Posted: 02 Sep 2012 10:19 PM PDT

Rata-rata rakyat masih marahkan kes budak yang bukak seluar tempoh hari.. salah sapa arr.. nak kata salah mak-bapak tak jugak.. nak kata salah guru yang mengajo pun tak jugak.. abis tu nak salahkan sapa ye.. alaa.. mesti mereka kata ni semua salah umno gak..hahaha.. balik-balik umno gak yang dapat nama.. apalah mereka ni.. lembu punya susu sapi yang dapat nama.. korang lena bukak minda sikitlah.. kalau tak kerana abang nuar yang kaki auta sana-sini, aku yakin perkara sedemikian takkan terjadi.. kemana hilangnya sikap dan hormat kepada pemimpin negara.. aku nak tanya si mat sakai ni.. kalau gambo mak-bapak ko yang ko buat sedemikian apa perasaan ko ha...atau bila ko dah kawin anak ko buat apa yang ko buat tu atas gambo kau dan bini ko.. ko marah tak.. begitu jugak dengan Najib.. dia pun ada anak gak.. alow Mat sakai...ingat dunia ni ibarat roda tau.. ianya akan berpusinggg....
Kalau korang nak salahkan juga.. selain Nuar ko patut salahkan orang tua yang tak sedar ni ni.. atas apa perjuangan dia...ingatlah kat alam barzakh tuuu oiii...malaikat nanti tanya ko nak jawab apa...harkkktuiiii punya olang




Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian