Selasa, 14 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


antara 2 darjat MP Kuala Langat

Posted: 13 Aug 2012 09:45 AM PDT




Rata-rata rakyat di daerah Kuala Langat ini sudah mula muak dengan corak pentadbiran MP Kuala Langat yang dilihat sebagai TIADA SATU pun sumbangan yang beliau buat semenjak pegang jawatan tersebut,Bela nasib rakyat..ermmm..jauhhhhh sekali...yang aku nampak dan yang berkembang pesat di daerah pentadbiran beliau ialah,bertambahnya rumah urut,bertambahnya kedai menjual minuman keras,seolah-olah menggalakkan rakyat di kuala langat membuat sesuatu yang perkara yang negatif.kesombongan beliau..ermmmm memang terserlah..cakap besar  sahaja..tapi hasilnya..TIDAK ADA..
Apa yang rakyat nampak dengan jelas,nyata dan terang,sibuk menambah bini,menghalau bini yang lama..tulah kerjanya sekarang ni..rakyat ntah ditolak ke nombor berapa aku pun tak tau..memanglah kau mampu atas segalanya,kau nak berbini 10 pun aku tak hairan..tapi agak-agaklah bro...kau dipilih oleh rakyat yang kononnya inginkan perubahan daripada kau dan parti kau..tapi aku lihat rakyat makin sengsara bro..ALLAH tu maha kaya..sekarang DIA dah tunjukkan kat kami semua rakyat Kuala Langat,siapa diri kau yang sebenarnya..
Di dalam dada-dada akhbar heboh cerita pasal kau dan first lady kau..dan rakyat BOLEH MENILAIKAN,BAHAWA,RUMAHTANGGA SENDIRI PUN KAU TAK BOLEH HANDLE,APA TAH LAGI KAWASAN PARLIMEN YANG KAU JAGA SEKARANG NI...TU BELUM LAGI KAU JEJAKKAN KAKI KE PUTRAJAYA...APA..NAK JADI MENTERI SUMBER MANUSIA..hahhaa..sememangnya kau layak jadi menteri tu...
AKU DAH HALAU HANG, PASAI APA HANG NAK BALIK SINI LAGI, EHHH AKU DAH TAK SUKA KAU LA.... kalaulah bahasa sebegini yang kau gunakan kat first lady kau,agaknya rakyat macamana pulak..tentu lebih ganas lagikan....HALIMAH vs DOLLAH SANI..
Hari ini kau boleh tersenyum girang...esok lusa....

Tiada ulasan:

Pengikut