Rabu, 30 Jun 2010

PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN RIMBA TERJUN

PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN RIMBA TERJUN


Ucapan Takziah

Posted: 30 Jun 2010 01:24 AM PDT

Kami Warga Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Rimba Terjun ingin Merakamkan Ucapan Takziah kepada Naib Ketua UMNO Bahagian Tanjong Piai, Dato' Haji Jefridin Bin Haji Atan diatas kembalinya Ayahandanya yang tercinta Allahyarham Tuan Haji Atan Bin Md. Taib Ke Rahmatullah pada 29/06/2010 kira-kira jam 2.30 pagi.

Semoga Roh Allahyarham dicucuri Rahmat Dan Ditempatkan Dikalangan Para Syuhada

إنا لله وإنا إليه راجعون

AL-FATIHAH

Karnival Juara Rakyat

Posted: 30 Jun 2010 12:41 AM PDT




Karnival Juara Rakyat anjuran UMNO Bahagian Tanjong Piai yang diadakan baru-baru ini mendapat sokongan yang memberangsangkan dari penduduk Tanjong Piai khasnya dan Penduduk Pontian amnya. Majlis berlangsung kira-kira jam 8.30 Pagi dan Dirasmikan oleh Ketua UMNO Bahagian Tanjong Piai, Dato' Mohd Osman Yusof.

Didalam karnival ini,beberapa acara diadakan seperti Pameran dari Pihak Polis Diraja Malaysia (PDRM) Pontian, Pendaftaran Keahlian UMNO dan Pendaftaran Daftar Pemilih yang dikendalikan oleh Pemuda UMNO Tanjong Piai.

Selain itu diadakan Pertandingan Futsal yang berjaya menarik penyertaan seramai 58 pasukan dan berjaya menarik minat pasukan dari luar antaranya dari Kota Tinggi, Johor Bahru dan Melaka. Johan Pertandingan Futsal dimenangi pasukan dari Johor Bahru iaitu Pasukan Absa (A), Naib Johan digondol Pasukan dari Melaka iaitu Gurun FC dan tempat ketiga dan keempat dimenangi pasukan dari Johor Bahru iaitu Pasukan Equal FC dan Katana FC.

Dalam ucapan ringkas perasmian oleh Ketua UMNO Bahagian Tanjong Piai, beliau melahirkan rasa gembira diatas pendekatan yang diambil oleh Pengerusi Biro Belia Dan Sukan UMNO Tanjong Piai, Dato' Haji Jefridin Bin Hj. Atan kerana berjaya menganjurkan aktiviti seperti ini bagi merapatkan silaturahim diantara pemimpin dan masyarakat setempat. Beliau juga berharap agar Biro Belia Dan Sukan dapat mengatur lebih banyak lagi acara seperti ini bagi melahirkan masyarakat yang sihat disamping memupuk semangat perpaduan dan melahirkan masyarakat yang harmoni.

Majlis ini mendapat kerjasam dari pelbagai pihak diantaranya Majlis Belia 4B Daerah Pontian dan Jabatan Hal Ehwal Khas (JASA) Pontian. Majlis Penyampaian hadiah disampaikan oleh Dato' Haji Jefridin Bin Haji Atan. Majlis berakhir kira-kira jam 10.00 Malam..

Tiada ulasan:

Pengikut