Sabtu, 15 Disember 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


PANAS! STRATEGI D.A.P MANSUHKAN KUASA ORANG MELAYU

Posted: 14 Dec 2012 07:10 PM PST

TOP LEADERSHIP???MALAY???

"Mind Control" adalah salah satu  teknik yang digunakan oleh yahudi untuk menguasai  dan mengubah persepsi  dengan tujuan tertentu. Teknik ini sedang dimainkan oleh  DAP untuk menimbulkan keraguan dan  percanggahan  minda terhadap isu status negara ini kepada pengundi pengundi yang kurang ilmu politik dan juga  kepada dua buah parti Politik iaitu PAS dan PKR.
Teknik ini sebagaimana biasa akan dimainkan berulang kali agar inya tercerap didalam Minda pro dan kontra untuk mengwujudkan suasana  ketegangan pendapat di kalangan penyokong yang  kita sedia maklum amat cetek tentang ilmu politik.
Begitu liciknya  percaturan politik yang dimainkan oleh  Lim Kit Siang didalam isu isu yang cukup sensitif yang mana melibatkan orang orang Melayu khasnya,
MASIHKAH ORANG MELAYU TERLEKA?TERLUPA?ATAU BUAT-BUAT TERLEKA DAN TERLUPA!LIHAT PERCATURAN MEREKA NI..BILA BELUM DAPAT KUASA,YE MEMANG BAIK LAYANAN MEREKA TERHADAP KITA!BILA TELAH DAPAT..APA AKAN JADI KEPADA ANAK BANGSA KITA DI MASA HADAPAN?
NAMA SAHAJA PARTI BERBILANG KAUM..NAMUN KALAU DILIHAT,CUMA ADA 1 ORANG MELAYU SAHAJA..ITUPUN BAGI MERAIH UNDI..YANG DICAWANGAN MELAYU?
KORANG DAH BOLEH BERFIKIR DENGAN MATANG.KORANG RELA KE LIHAT BANGSA MELAYU KITA DIPERKOTAK-KATIKKAN?

Tiada ulasan:

Pengikut