Ahad, 4 November 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Janji di capati.. sapa yang KENYANG?

Posted: 03 Nov 2012 07:40 PM PDT

Janji ditepati.. ya.. itulah Kerajaan BARISAN NASIONAL.. yang senantiasa menepati janji apabila berjanji.. bukan sekadar berjanji kosong namun janji ditepati
Apa pun jutaan terima kasih diucapkan kepada PM kita kerana seringkali mendahulukan rakyat dalam apa jua keadaan,maka pada bulan November 2012 ini, gerak kerja mencari dan mendaftarkan Org Muda yg berumur 21 thn ke atas dan masih bujang trang ta tang dimulakan pada hari ini 04 Nov 2012 bagi Program BR1M BUJANG 21 TAHUN KEATAS sebagaimana yg diumumkan oleh Dato Seri Najib, PM Malaysia semasa pembentangan belanjawan 2013 tempoh hari.
TAHNIAH kpd Bhg Kuala Langat yg mengerakkan jentera melalui PDM dan mengadakan Program Trace Hunt untuk mencari mereka yg layak mendapat bantuan. Walau ada timbul sedikit kontroversi dan masalah 'teknikal' mengenai perjalanan program ini tetapi atas kegigihan sdra Zurihan Yusop KP Bhg dan AJK PPU Bhg serta Cawangan maka melalui tinjauan PUCTD sebentar tadi mendapati proses pendaftaran berjalan  lancar walau disesetengah kawasan berlaku banjir. 
 



Team PUcTD

Jangan main api dengan orang Melayu

Posted: 03 Nov 2012 06:29 PM PDT

Memang luar jangkaan,dan apa yang lebih mengejutkan pabila sambutan yang diberikan oleh penduduk setempat yang sayangkan bangsa Melayu amat menggalakkan.Dengan kehadiran Encik Husaini bin Ibrahim serta dihangatkan lagi dengan kemunculan Ybhg Tan Sri Ibrahim Abu Shah jelas menunjukkan bahawa kita mahu atau tidak kena bersatu padu menentang pihak yang ingin memecah-belahkan orang-orang Melayu dengan pelbagai cara yang cukup licik..hinggakan orang Melayu seringkali dijadikan alat demi kepentingan mereka terutama parti DAP!
Bila mendengar ucapan beliau..meremang bulu roma dibuatnya..betapa hebatnya "game" yang dimainkan oleh D-A-P  ini.

Tiada ulasan:

Pengikut