Pengikut

Nuffnang

Rabu, 3 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


2 situasi berbeza di Selangor

Posted: 02 Oct 2012 04:04 PM PDT

Memang menakjubkan keadaan di Selangor ni.. satu berjaya dan satu kecundang. 
Alhamdulillah.. keputusan Mahkamah yang amat baik sekali.. tulah.. ambik hak yang bukan hak kita ni tak berkat.. lebih-lebih lagi hak anak yatim atau fakir miskin. Dah terang-terang hak mereka.. yang korang pigi kacau buat apa haa.. Ingat kuasa yang kau ada tu power ke! Kuasa Allah lagi power lah.. kalau dia kata bukan hak ko..maka bukanlah hak ko..yang ko gatai tangan nak tukaq haq milik tu buat apa.. nilah Fuckatan.. suka ambik kesempatan dan suka main belakang. Kalau tanah milik YBK pun korang sanggup amik.. apatah lagi tanah milik persendirian




Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian