Pengikut

Nuffnang

Ahad, 21 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Banting BANJIR selepas ANUAR datang

Posted: 21 Oct 2012 02:21 AM PDT


Dah lama betul kat Kuala Langat ni tak hujan lebat,ribut petir dan disusuli dengan BANJIR KILAT.Boleh dikatakan pekan Banting pada ketika ini sesak teruk.Sampah sarap bertaburan di atas jalan raya.Apatah lagi air longkang yang naik.Perghh..nampak beno EXCO dan AHLI MAJLIS tak buat kerja..yelah..camne nak wat kerja.asyik sibuk memfitnah aje kerjanya..

Hujan lebat iringi konvoi jelajah Selangor Anuar Ibrahim

Posted: 21 Oct 2012 12:52 AM PDT

Lengang aje...
 Waduhhh.. gamat dongg.. bila abang nuar turun kat kuala langat hari ni.. orang yang datang perggghhhh bolehlah aku bilang dengar jari ni.. alahai.. nampak benolah orang kuala langat dah menolak PKR..
Sampai ada satu keluarga ni gulung tikar bila abang nuar nak salam dengan keluarga mereka. Perghhh sampai gitu sekali..
Kata datang naik bas.. hehee rupa-rupanya naik kereta mewah.. perghhh..

 kena kencing lagi rakyat kuala langat. Aduhaaaiii.. apa nak jadilah dengan korang ni.. asyik kencingkan rakyat ajelah korang ni. Perghh Khalid pun tergagap-gagap meng"cover"..kununnya bas rosak. Hahahahaha.. macam-macam alasan lah. Haaa...bang nuar pula.. tak abis-abis menabur janji palsunya.. janji menggunung yang kebiasaannya ditabur,soal AP lah,soal PTPTN lah.. perghhh.. banyak beno ditabur.Kata-katanya semua salahkan kerajaan.. alahai bro..
Yang Ramainya..orang luar aje..
Perghh..segak bergaya..Tapi nampak macam bang Nuar tak puas ati aje..
Kesian kat rakyat..kena BOHONG dengan bang Nuar

Yang tengah tu Abang Nuar puji kerana jadi MB yang terbaik...



Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian