Pengikut

Nuffnang

Khamis, 11 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Mat SabuN tinggalkan nota ini buat rakyat Kuala Langat..

Posted: 11 Oct 2012 06:55 AM PDT

Bila dah idea nak dibicarakan.. manusia jenis ni memang akan cari jalan dan cari jalan untuk mencari salah orang lain, apatah lagi salah para pemimpin.. ada aje salahnya.. walhal banyak lagi kerja lain yang boleh dibuat.. hahaha.. apa! Depa ingat PM ni sesuka hati nak harga naik ke? Cakap senanglah. ..menjanjikan bulan dan bintang.. itu free.. ini free..cuba jadi pemimpin pulak.. apa macam..mau korang terkincit dalam seluar.. udah-udahlah tuuu.. korang buatlah banner banyak mana pun.. tak rugi pun PM.. yang rugi korang.. sebabnya ada otak tak mahu berfikir..asal barang naik aje..BN disalahkan.. alangkah ceteknya pemikiran korang ni.. patutnyalahkan..korang kalau boikot dengan barang ni.. sudahhh.. tak payah beli..tak payah beli gula.. tak payah beli barang yang naik.. kesihatan pun baik.. ni tak.. tibai PM tibai gak.. duit korang gak yang ke depan.. bila tak dapat.. mulalah merapu sana sini.. kerajaan zalimlah.. alahai..
Psssstttt...modal dah habislah tuuu.. pasal tu keluarkan isu ni.. kerana RAKYAT SEMAKIN BIJAK DENGAN MENGUNDI BN DAN MENOLAK PAKATAN




Team PUcTD

DAP memang biadap..

Posted: 10 Oct 2012 11:24 PM PDT

Kebiadapan pihak pembangkang memang sudah terserlah.. terdesak dengan situasi sekarang dimana rakyat mula menyokong BN mereka sanggup lakukan apa sahaja...korang lihatlah kebiadapan mereka ni...kalau otak dah letak kat lutut.. ermmm.. ni belum berkuasa lagi ni...




Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian