Pengikut

Nuffnang

Isnin, 1 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Bukti orang bujang TOLAK pkr..

Posted: 30 Sep 2012 10:44 PM PDT

Perghhh.. makin tergugat kerajaan pimpinan pembangkang niii.. lihat sahajalah.. kat mana-mana tempat ada banner ucap terima kasih kat PM sempena pembentangan buy-jet opssss salah.. bajet13..sana sini orang masih mempakatakannya.. baik yang dah berusia mahupun yang muda lagi.. dan seperti akubkatakan dalam posting lalulah.. pembangkang akan cari modal untuk memperlekehkan bajet ni.. hahahaa.. mereka silap besooo.. ni kerajaan BN lah.. janji ditepati punya.. 
Bukan macam korang...tabur janji palsu aje.. nahhh.. ayuh orang bujang dan tak bujang.. tq kerana sokong BN.. pilihan orang muda.. 



Team PUcTD

Mahasiswa serang Kuala Langat.. makin kecut PKR lihat sokongan yang diberi

Posted: 30 Sep 2012 07:48 PM PDT

Selangkah Menuju ke UiTM.. ye tulah program yang sempat aku hadiri semalam. Program yang amat berguna sekali demi melihat anak bangsa maju ke hadapan. Sesi penerangan telah disampaikan sendiri oleh Timbalan Pendaftar UiTM.. Perghh.. memang tak kering
gusi dibuatnya.. orangnya nampak serius tapi bab pembelajaran anak bangsa tetap menjadi keutamaan beliau. Menurut beliau, kira-kira 800 borang kemasukan ke UiTM terpaksa ditolak gara-gara borang yang diisi tidak lengkap.. ermmm macamana ye adik-adik?  Sebelum hantar tu.. semaklah betul-betul
ye. Dan yang paling penting.. masa belajar tu belajarlah betul-betul.. jangan pula memandai nak buat onar.. kalau taknak belajar, g tau awal-awal kerana kat luar sana masih ramai yang nak masuk..  




Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian