Isnin, 3 September 2012

Razlan's

Razlan's


Janji Bersih Kumpulan Subversif! @PDRMsia @NajibRazak

Posted: 03 Sep 2012 06:16 PM PDT


Semangat Merdeka sering kali di raikan oleh setiap lapisan Rakyat Malaysia apabila setiap kali kita menyambut 31 Ogos.

Saya sebagai anak KL sering kali meraikan perayaan ini di ibu kota dengan menyaksikan percikan bungga api setiap kali jam 12.00 malam tiba.

Kegemiraan itu kali ini sudah di CEMARI oleh Politik. Politik Pembangkang yang sering kali terdesak dengan menggunakan apa sahaja untuk menganggu kegemiraan rakyat.

Hari ini Kemesraan , Kegemiraan serta Keternngan tanggal 31 Ogos tidak lagi menjadi satu realiti. Hakikat dan maksud sebenar merdeka sudah dicabuli, hanya kerana Nafsu dan Ajaran Politik Pembangkang kepada penyokong mereka.

Hari yang sepatutnya kita mengenang jasa pemimpin kerana menjaga keselamatan negara dan maruah negara dari pihak luar. Pemimpin yang senantiasa menjaga Maruah Negara daripada di hina dan di gangu oleh Kuasa-kuasa besar luar.

Kejadian mencaci dan menghina pihak Kerajaan oleh Pembangkang bukan agenda baru oleh Pakatan Rakyat, mereka sering kali ke Indonesia dan mengupah pencacai di sana untuk berdemo di Kedutaan Malaysia.

Anwar dan rakan-rakan muda PKR sering kali kesana berceramah kepada rakyat Indonesia untuk mendapat sokongan mereka dalam perjuangan PKR di Malaysia.

Pendedahan dari Gossip Rakyat telah mengegarkan Malaysia apabila penyokong Janji Bersih sanggup membuka seluar dengan menunjukkan Bontut ke arah gambar Perdana Menteri yang di letakkan di jalan.

Mereka juga mengedarkan risalah dan Bendera Malaysia yang baru untuk menunjukkan bantahan mereka kepada Kerajaan.

Akibar dari insiden ini, pelbagai komen telah diberikan daripada Pemimpin Pembangkang menolak untuk bertanggunjawab dan alasan yang diberikan semamangnya menunjukkan mereka bukanlah seorang rakyat atau manusia yang bertanggunjawab.

Rakyat Seperti Marina Chin, A Samad Said, Hishamuddin Rais dan Ambiga dan yang lain-lain pengikut Demontrasi Janji Bersih seharusnya di caci oleh setiap lapisan masyarakat yang cintakan keamanan Malaysia.

Sebagai menganjur Janji Bersih, saya mencabar mereka untuk :-

1. Mengencam tindakan tunjuk Punggung dan tukar Jalur Gemilang (Kalau PC boleh dibuat untuk melancar, kenapa tidak ianya di buat untuk mengencam)

2. Meminta maaf kepada seluruh rakyat Malaysia dan Pemimpin Kerajaan kerana gagal menggawal tindakan menykong mereka.

3. Mendesak PR buat laporan Polis untuk menafikan penglibatan Parti Politik Pembangkang dalam mempengaruh dan merancang untuk menukar Jalur Gemilang dan Tunjjuk Buntut.

Cabaran ini adalah untuk membuktikan mereka tidak ada kaitan dari gerakan subversif yang akhirnya akan merosakkan keamanan dan kemerdekaan negara.

Saya juga meminta Pihak Polis untuk berterima kasih kepada Bloggers-bloggers yang berkhidmat dalam membantu membongkar perilaku Penjenayah Negara.

Apa yang Rakyat Malaysia mahukan adalah PDRM mengambil tindakan dan terus mendakwa kepada pesalah-pesalah untuk dibuktikan kepada rakyat Malaysia yang lain agar jangan sesekali Menghina Kedaulatan Negara!







Tiada ulasan:

Pengikut