Pengikut

Nuffnang

Ahad, 2 September 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Perghh.. Dato Nordin masuk PAS le?

Posted: 01 Sep 2012 07:47 PM PDT

Opss...baca dulu.. jangan main serang je ye.. kami bukan macam blogger pembangkang yang suka putar belit statement.. hahaha. 
Walaupun berbeza fahaman politik.. namun ianya tak menghalang untuk para pemimpin UMNO untuk hadir majlis-majlis anjuran parti pembangkang.. tak macam sesetengah pemimpin pembangkang tu.. kalau takde reporter yang hadir.. dia pun tak nampak batang idung.. pemimpin yang camni elok di harkkktuiiiii kan aje...Inilah yang di amalkan oleh pemimpin UMNO sejak dari dulu lagi.Cayalah Dato...pemimpin yang begini yang kita mahukan..



Team PUcTD

Pampers diperlukan untuk mamat ni..

Posted: 01 Sep 2012 07:00 PM PDT

Apa pun aku terlebih dahulu ingin ucapkan tahniah kat rakan blogger yang telah berjaya membongkar identiti binatang yang berak atas gambar pm dan isteri dimalam merdeka baru ini.. inilah dia binatang yang taktau erti hormat.. mak bapak tak ngajo ke binatang ni.. alowww..kalau nak berak pun.. beraklah kat tandas.. takde duit ke nak bayar masuk tandas.. alaaaa.. aku lupa...binatang mana tau guna tandas.. wakakakaa.
Lihatlah bangsa aku sekelian..yang buat ni bangsa apa ye.. bangsa kita gak kan..
Bila lah KDN nak amik tindakan kat binatang ni ye.. aku rasa binatang ni dah mula cuak bila identitinya telah didedahkan.. berak pin dah tak lalu dah lepas ni.. juak-juak pembangkang.. aku yakin pasni akan kumpul dana sediakan lawyer.. hahaha.. duit rakyat lagi.. owh ye.. binatang ni buat atas tunjuk ajar sifunya.. kan suka main belakang..
P/s haram jadah punya budak.. harkkkkkktuuiiii.. 




Team PUcTD

Perghh..kalau UMNO korang kafirkan..kalau yang ini pulak..

Posted: 01 Sep 2012 07:49 AM PDT

Alamak..bila pemimpin UMNO hadir ke majlis bangsa lain..bukan main lagi ye puak-puak PAS meroyan kata kafirlah itu lah..inilah..ni kalau pemimpin PAS sendiri yang menghadirinya nak kira camne ekkk..owhhh takpe..HALAL..
Pirahhhh..cakap tak serupa bikinlah..aku pun tak tau sampai bila puak-puak pembangkang ni nak menipu,mencaci,menuduh serta macam-macam lagilah..aduhai..
Harkkkktuiiiiiii....



Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian