Pengikut

Nuffnang

Selasa, 7 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Gempar!Dato Lee Chong wei bersara dan ADuN Kota alam shah akan lapor diri selaku pemain no 1 negara

Posted: 06 Aug 2012 06:24 PM PDT

JAGUH BADMINTON NEGARA


Bila orang main twitter ko pun nak main gak..tapi orang main benda tu untuk kebaikan,bukan macam puak ko ni,guna untuk menghancurkan orang lain mahupun negara..inilah pemimpin DAPig...
Dari awal lagi aku katakan bahawa pemimpin-pemimpin DAPig ni sememangnya tak layak untuk menjadi pemimpin..
Kekalahan Dato Lee Chong Wei pun ko nak
jadikan isu...kalau ko terer sangat ngape ko tak main ganti chong wei...tak dapat aku bayangkan bila adun Kota Alam Shah ini ganti tempat Chong Wei,ketika itu beliau ingin membuat jumping smash..perghhh aku rasalah kan Lin Dan pun tak ambil smash tersebut...kerana Lin Dan silau bila lampu spotlight yang ada kat dalam dewan tuju kat kepala dia...hahahaaa...buat statement tak guna otak..patut botak



Pemuda UMNO Telok Datok

negeri berkebajikan kunun..

Posted: 06 Aug 2012 05:34 PM PDT

Untung jadi pencacai pkr ni ye..kena saman,kerajaan bayo,kena maki,ada pembela,kena tuduh atas kesalahan yang dilakukan,ada golongan yang taksub akan buat huru-hara..apa saja yang mereka lakukan pasti akan disokong oleh pencacai ini..hebatkan..
Persoalannya sekarang ni,daripada mana kesemua duit ini diperolehi untuk membuat bayaran..sudah tentulah duit daripada hasil-hasil cukai yang dikutip daripada rakyat.tertubuhnya banyak kedai-kedai minuman keras dan rumah-rumah urut..tak lupa juga pasir..
Tak percaya ke?nampak gaya,kenalah percaya..dah nampak kan.
Owhh..kalau kes-kes yang macam ni korang bela ye,bagaimana pula dengan kes ibu tunggal?adakah nasib mereka juga sama seperti apa yang diterima oleh yang korang bela tu..mentng-mentanglah mereka orang usia emas,dan tak pangkah korang masa pru dahulu..maka korang buat tak endah je..negeri berkebajikan konon..
Yang aku hairan..satu lorong tu ada kira-kita 7 buah rumah,ibu tunggal 4,susah adalah dalam 3 keluarga.yang hairannya..semua rumah dilorong mendapat bantuan,kecuali satu rumah ni je..ibu tunggal dan tiada punca pendapatan..haram tak dibaginya..ni kerna makcik ni pangkah BN....hahaha..bangang punya kerajaan negeri...oiiii..kerajaan BN tak pernah pun amalkan sikap pilih bulu seperti korang..




Pemuda UMNO Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian