Pengikut

Nuffnang

Jumaat, 3 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


jika semalam puak pembangkang tabur fitnah.kini giliran polis pula..

Posted: 03 Aug 2012 05:24 AM PDT


Petang tadi,pekan Banting sekali lagi digemparkan dengan kehadiran berpuluh-puluh anggota Polis Di Raja Malaysia.Kelihayan pihak Polis memasuki kedai-kedai yang berada disekitar Pekan Banting,daro satu kedai ke satu kedai..apa ke halnya ni yopp..
Dato Mohamad Fuzi Harun - Pengarah Counter Terrorism,yang menjadi ketuanya.haaa..biar betul ni.Sebenarnya Ybhg Dato,telah berkesempatan melakukan Program Walkabout Community Policing peringkat Daerah Kuala Langat dalam usaha mendekatkan diri antara PDRM dengan masyarakat setempat disamping bertukar-tukar maklumat dan menerima maklum balas daripada orang awam.Rata-rata peniaga amat terkejut dengan kehadiram anggota polis ke premis mereka dan berterima kasih diatas kesudian Dato menziarahi mereka.Turut hadir,Ketua Pergerakan Pemuda Umno Bahagian Kuala Langat.saudara Zurihan Yusof serta barisan AJK nya.



Pemuda UMNO Telok Datok

54 tahun umno khianat....

Posted: 02 Aug 2012 09:27 AM PDT




Bila aku baca artikel yang telah diedarkan disekitar pekan Banting ni,aku rasa macam nak ketawa aje..manakan tidak,lama betuk umno khianat orang melayu..kalau ikut umur tu dah kira pencen dah..hahaa...
Dalam usia yang sedemikian,adakah negara kita mundur?dan adakah negara kita tak popular dimata dunia?perghhh tuduhan liar mereka ni memang tak masuk akal langsunglah..kalau nak tuduh pun biarlah yang boleh diterima dan yang masuk dek akal..
Saudara yang mengedarkan risalah ni,aku cuma nak beritahu kau sesuatu..sekarang ni bulan Ramadhan,daripada saudara mengedarkan risalah yang terang-terang membawa kepada unsur fitnah,adalah lebih baik saudara edarkan kurma kat orang ramau,dapat gak pahala..tak gitu.dahlah amakan kita sipi-sipi je..bak kata kumpulan nirvana band,cukup-cukup sudah....
Pemimpin korang tu baguih sangat ke...ada akal gunakanlah...


Pemuda UMNO Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian