Pengikut

Nuffnang

Ahad, 26 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Sebelum demo,korang kena ingat dulu..

Posted: 25 Aug 2012 10:08 PM PDT

Tatkala korang balik bercuti raya dikampung halaman,tentu korang risau tentang harta benda yang korang tinggalkan..betul tak?bohonglah kalau korang tak risau..korang sedap-sedap beraya kat kampung halaman sipenjenayah pulak pulak bersuka ria dirumah anda..haaaaa...sapa yang merana nanti...korangggg jugak..
Jadinya,sudah pastilah korang mengambil langkah berjaga-jaga serta mengambil langkah yang sewajarnyakan..kunci pintu fengan sebaik mungkin,pasang alat keselamatan dan banyak lagilah kan..dan aku yakin korang mesti maklumkan kat Polis tentang ketidakadaan korang kat rumah dari satu masa hingga ke satu masa..tak gitu..tak ketinggalan juga puak yang anti dengan Polis ni..mereka jugak buat sedemikan..cuma takdelah bila puak ni g balai kata yang dorang ni anti..nak cover line,silap-silap ke dalam..
Haa..tau jugak mereka ni ye untuk mintak bantuan daripada pihak Polis..eeee tak tau malu punya orang..ceh!..tapi Polis ni takdelah pilih bulu..trtap menjalankan tugasan jugak.kerana tanggungjawab dan amanah mereka kepada rakyat demi kesejahteraan dan keselamatan rakyat..tapi kenapa puak-puak fuckatan ni anti sangat dengan Polis ye?kenapa masih lagi nak berdemo,dahlah berdemo,korang caci mereka lagi..elok-elok mereka nak bercuti bersama keluarga pada malam merdeka itu..dahhhh terpaksa batalkan kerana korang yang tak paham bahasa..jadi aku nasihatkanlah,korang yang nak atau ada niat nak buat demo malam merdeka nanti,toksahlah...baik korang duk rumah aje..korang kena ingat,mereka pun ada anak bini jugak..macam korang juga..nak perjuangkan apa lagi..sistem pengundian kat negara kita ni dah baik dah..kalau tak baik,lima negeri yang korang menang tempoh hari pun aku anggap tak adillah..tapi kenyataannya,kenalah terima..tak gitu..
Ingat ni ; Islam mengatakab bahawa PUTIH itu adalah bersih,hanya puak fuckatan aje yang kata KUNING ITU BERSIH.





Pemuda UMNO Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian