Pengikut

Nuffnang

Khamis, 16 Ogos 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


abby oh abby

Posted: 15 Aug 2012 08:56 AM PDT

Aku pun tak tau apa nak jadi dengan pelakon..opsss salah..bukan pelakon tapi bekas pelakon yang perasaan bagus ni ..sapa lagi kalau tak bukan si Abby ni
Tak paham beno aku dengan statement yang dibuat di dada-dada akhbar..nampak  beno nak cari publisiti murahan..dapat ketenangan bila kau sertai PAS...dan dapat membantu pihak PAS menyampaikan dakwah..aduhh..anak aku yang baru darjah 1 pun tau bahawa kalau nak dakwah..tak perlulah nak sertai mana-mana parti politik..dakwah ajelab kan...aduh..apa ke bangang sangat katni Abby Abadi..patutlah kau berlakon dalam citer kanak-kanak aje..hahaha.
Apa selama ini kau tau ke tak,dakwah tu boleh dilakukan kat mana aje,tanpa mengira waktu dan tempat..apatah lagi politik..pastu bila orang tegur sikit kau melenting..aiii manusia akhir zaman lebih mentingkan golongan artis daripada golongan ulama..nak cuci dosa konon.

Pemuda UMNO Telok Datok












m

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian