Pengikut

Nuffnang

Khamis, 19 Julai 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Sapa kata Ahli Majlis tak buat kerja kat kawasan mereka..

Posted: 18 Jul 2012 05:53 PM PDT

Cayalah..tahniah serta syabaslah aku ucapkan kat keraJAAN selangor yang baru-baru ni telah berjaya mewujudkan zon Bersih disetiap Daerah dan kawasan pbt.aku kagum dengan mereka..ternyata mereka berjaya...berjaya menambah kekotoran dikawasan tersebut..hahaaha..mana perginya ahli majlis yang menjaga sektor..takkan tak nampak kot..kalau benda kecik ni pun korang takleh nak buat apa-apa..camne nak uruskan negeri!tu pun ada cita-cita nak tawan putrajaya...owh ye...MP Kuala Langat pun buat apa ye...


Pemuda UMNO cawangan Telok Datok

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian