Pengikut

Nuffnang

Selasa, 17 Julai 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Air oooo Airrr...jom kita g umah MB Selangor..mandi manda..

Posted: 17 Jul 2012 07:53 AM PDT


apa yang harus rakyat Selangor dapat katakan lagi..lepas satu-satu isu yang pihak pembangkang cuba mainkan.jika semalam,mb selangor yang dikelilingi para exco kesayangan mb telah membuat sidang akhbar khas..dalam sidang akhbar tersebut..beliau memberikan tempoh 14 hari kepada Syabas..hahaha..aku pun tak faham dengan apa yang cuba puak-puak ni lakukan..aloww..kalau sampah pun korang tak boleh handle dengan baik,apatah lagi isu air...tu baru isu sampah di Selangor,belum lagi isu lain...kalau nak ditimbulkan..aku rasa makan tahun untuk aku menaip..hahaha.
Kalau dari kejayaan..aku memang tabik spring kat pentadbiran khalid ni..yelah berjaya membuat,membina serta menggalakkan kewujudan rumah urut dan kongsi gelap..haaa..tu bertambahlah..
Bagi aku,syabas telah melakukan tugas serta tanggungjawab yang amat baik sekali
.apa yang difahamkan serta yang telah diterangkan oleh orang kuat syabas yang disiarkan melalui media-media malam tadi..jelas menunjukkan bahawa kerajaan selangor yang tak mau upgrade sistem air kat selangor ni..agaknyalah..apa.alasan yang pihak kerajaan selangor bagi selepas ini ye...ini lah yang dinamakan neheri berkebajikan..yang dicanang ke sana ke mari..alaaahaiii...ketahuilah..air amat penting dalam kehidupan seharian kita..tanpa air..camne kita nak masak,minum,basuh serta berwuduq..Aduhai...

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian