Selasa, 8 Mei 2012

Puteri Bahagian Segambut

Puteri Bahagian Segambut


TIBAI buat Penyokong ANWAR Tak Keruan?

Posted: 08 May 2012 06:30 PM PDT



Penyokong tegar Anwar semakin tertekan apabila terdapat sebuah kumpulan yang dinamakan TIBAI - Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim sudah mula bergerak ke seluruh negara dalam siri jelajah TIBAI.

Sudah tentu rata-rata penyokong tegar Anwar Ibrahim pasti tidak rela idola mereka dimalukan dan didedahkan segala pembohongan serta penipuan atau dalam bahasa mudahnya ditelanjangkan di hadapan khalayak ramai.

Alhamdulillah, ahli kumpulan TIBAI yang merupakan bekas-bekas pejuang Anwar suatu tika dahulu telah kembali kepada kebenaran. Hidayah Allah telah sampai kepada mereka lebih awal daripada terus bersekongkol bersama Anwar Israel.

Kini tugas mereka ini adalah menyampaikan dan berkongsi mengenai diri Anwar Ibrahim dengan seluruh rakyat Malaysia umumnya.


Cerita selanjutnya di REZQEEN HILL

GEMPAR : AHLI POLITIK TERKENAL BUNTINGKAN GADIS MELAYU KEMUDIAN SURUH GUGURKAN.....

Posted: 08 May 2012 05:00 PM PDT

Fuyooo..Isu gambar seks Azmin Ali tak selesai lagi...dah pulak timbul isu Naib Presiden PKR buntingkan anak orang...Dahsyat betul pemimpin-pemimpin tertinggi PKR...Tian Chua didakwa telah membuntingkan seorang gadis Melayu yang dipercayai anak kepada seorang pemimpin pakatan...

Untuk menutup malu dan diketahui umum..Tian Chua telah mengarahkan gadis tersebut menggugurkan kandungannya..Kesian gadis tu..dah la jadi mangsa Tian Chua..lepas tu ditambah pula dengan dosa memggugurkan kandungan tersebut...Berapa agaknya bayaran yang dibuat oleh Tian Chua kepada keluarga gadis tersebut untuk menutup kisah hitam ini??

Beginikah moral pemimpin yang kononnya akan mentadbir Malaysia satu masa nanti....

Ikutu pendedahan yang dibuat oleh Raja Petra mengenai skandal sek yang melibatkan Tian Chua dan seorang gadis melayu....

Sekadar Hiasan

Boleh kita berbicara tentang gadis Melayu itu, anak kepada pemimpin pembangkang, yang Tian Chua buntingkan dan kandungannya digugurkan untuk menutup malu? Saya tidak akan memberitahu nama atas dasar tidak mahu memalukan gadis tersebut dan bapanya.

Dr Syed Husin Ali tahu mengenai perkara ini dan beliau tentu faham maksud saya. Kita tinggalkan perkara ini dahulu, sementara waktu, melainkan jika Tian Chua mahu berterusan mengasak saya - Malaysia Today, 6 Mei 2012



Elok la tu..Ketua Umum PKR seorang biseksual ... Timbalan Presiden PKR suka 'main' dalam tandas ... Naib Presiden PKR berjaya membuntingkan gadis Melayu ...EP ingin mengucapkan setinggi-tinggi syabas dan tahniah kepada Parti Keadilan Rakyat (PKR) kerana mempunyai barisan kepimpinan parti ini mewarisi bakat-bakat terpendam dalam aksi seks bebas.

Memang patut pun Anwar memperjuangkan hak LGBT kerana kerana undang-undang yang ada sekarang ternyata kolot dan tidak releven dengan PKR dan ianya perlu dirombak atau dimansuhkan.


Sumber: EMPAYAR PEMUDA

Hello Sir @limlipeng Bila Nak Selesaikan Masalah Banjir di Segambut? @JDB27 @princeszzfionna @MiszNury #YBMalas #BN4Segambut

Posted: 08 May 2012 02:35 AM PDT


Sebelum ini SP pernah menulis tentang kejadian banjir di Kampung Segambut Bahagia yang terjadi dalam tempoh masa tak sampai 2 minggu. Para pembaca boleh melihatnya di sini. Baru-baru ini sekali lagi kampung tersebut dilanda banjir selepas hujan lebat yang berpanjangan.

Menurut sumber-sumber yang boleh dipercayai, Ahli Parlimen Segambut, YB Lim Lip Eng tidak turun menjenguk atau meninjau masalah yang menjadi punca kawasan tersebut banjir sedangkan Pusat Khidmat Wakil Rakyat DAP Parlimen Segambut terletak berdekatan dengan kawasan yang dilanda banjir.

Adakah kerana kawasan tersebut adalah kawasan majoriti pengundi Melayu? Atau adakah kerana kawasan tersebut bukan kawasan pengundi "High end" seperti di Damansara Heights atau TTDI maka masalah mereka dipandang sepi? Nak tunggu BN atau UMNO yang selesaikan ke?

Nampak gayanya PRU13 ni Orang2 Segambut semua kita pakat2 undi BN semula untuk mentadbir Segambut. YB kita ni sibuk dengan isu2 di tempat lain.




Tiada ulasan:

Pengikut