Selasa, 24 April 2012

PEMUDA UMNO BAHAGIAN JASIN

PEMUDA UMNO BAHAGIAN JASIN


(5/10) Bersihkan Senarai Undi - Membetulkan Anggapan Mitos 8 Permintaan...

Posted: 24 Apr 2012 12:32 AM PDT

(2/10) Pengunaan Dakwat Kekal - Membetulkan Anggapan Mitos 8 Permintaa...

Posted: 24 Apr 2012 12:31 AM PDT

(1/10) Pembukaan - Membetulkan Anggapan Mitos 8 Permintaan Bersih

Posted: 24 Apr 2012 12:29 AM PDT

Assassin Cyber: SHEIKH FADZIR AKAN KETUAI BERSIH 3suku

Posted: 24 Apr 2012 12:09 AM PDT

Antara KR1M dengan aisKRIM.

Posted: 23 Apr 2012 11:58 PM PDT


Kedai ini menawaran harga yang rendah iaitu antara 30 hingga 40 % berbanding kedai biasa. Golongan yang berpendapatan sederhana dan rendah telah dapat menikmati potongan harga yang ternyata lehih dari kedai biasa. Ini adalh formula kerajaan BN untuk membantu mereka. Alhamdulillah ramai yang telah dapat menikmati skim ini. Walaupun demikian, pembangkang ternyata tidak senang hati dengan pencapaian kerajaan ini dengan menyebarkan beberapa info agar KR1M titolak oleh rakyat.



BRITISH RESTUI PAS ? INGIN TAHU ! SILA BACA....

Posted: 23 Apr 2012 11:45 PM PDT



Mengapa British merestui penubuhan PAS?

Jawapannya ialah British ingin memperalatkan PAS bagi memecahbelahkan perpaduan umat Melayu Islam yang pada ketika itu begitu kuat di bawah payung UMNO. Kerana perpaduan yang jitu di kalangan umat Melayu Islam lah, Malayan Union berjaya ditumbangkan. Inilah yang digeruni oleh British.

Jadi penubuhan PAS ibarat 'orang mengantuk disorongkan bantal' oleh British. British ingin PAS memecahkan populariti UMNO di kalangan orang Melayu pada ketika itu. Biar orang Melayu berpecah belah. Jadi konsep 'pecah dan perintah' British boleh terus dilaksanakan.

Selepas itu, berlakulah seperti apa yang dirancang oleh British. PAS menanamkan kebencian umat Islam terhadap UMNO dengan isu kafir-mengkafir dan undi UMNO masuk neraka.

Kerja British telah dipermudahkan dengan adanya PAS. British tersenyum riang kerana kerja memecahbelahkan orang Melayu kini dilakukan sendiri oleh orang Melayu Islam juga.

Jadi, penubuhan PAS ini tiada kena mengena dengan perjuangan memartabatkan Islam. Hanya orang yang bodoh dan jahil saja yang percaya PAS itu Islam, Islam itu PAS. PAS sebenarnya syaitan yang kerjanya hanya mahu merosakkan anak Adam. PAS juga ibarat tentera Dajal yang ingin menghancurkan Islam.

British berjaya meninggalkan legasinya iaitu PAS untuk merosakkan Islam dari dalam. Jadi, adalah satu jihad untuk kita semua umat Melayu Islam menentang PAS. Membiarkan PAS berkuasa samalah seperti membiarkan Islam dirosakkan di mana dalam Hadits Soheh Nabi SAW akan muncul di akhir zaman nanti ramai puak Khawarij yang bertopengkan agama Islam semata-mata untuk menentang pemerintah negara (ulil amri yang terdiri dari orang Islam) di mana mereka ini semua matinya nanti adalah akhir hayatnya  dalam " Kematian Jahiliyah " .
Jadi di sini GAD ingin bersumpah selagi hayat dikandung badan, GAD akan memastikan diri ini berjuang menentang puak kafir PAS sehingga akhir nanti.

Sebab PAS lah puak kafir harbi DAP semakin berani mencabar Islam di bumi bertuah ini. Ayuh rakan-rakan semua....mari kita hancurkan puak kafir berserban putih wal Khawarij ini !


Sumber: http://assassincyber.blogspot.com/2012/04/pas-bukannya-parti-islam-islam-adalah.html#ixzz1swB66EPr
Under Creative Commons License: Attribution

Tiada ulasan:

Pengikut