Pengikut

Nuffnang

Jumaat, 27 April 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Ada faham ke?

Posted: 27 Apr 2012 02:25 AM PDT

 Mahkamah Majistret Kuala Lumpur
semalam mengeluarkan perintah bahawa penganjur
Bersih 3.0 dan orang ramai tidak boleh memasuki
kawasan Dataran Merdeka, di sini, esok.
Malah, perintah itu juga melarang penganjur Bersih 3.0
dan orang ramai daripada berkumpul di Dataran
Merdeka mulai tengah malam ini sehingga 1 Mei.
Perintah itu dikeluarkan oleh Majistret Zaki Asyraf
Zubir kira-kira 8.30 malam tadi ekoran permohonan
pihak polis.







Pemuda UMNO Telok Datok

Posted: 26 Apr 2012 11:52 PM PDT

Polis
Diraja Malaysia (PDRM) dipercayai telah memperoleh
perintah mahkamah bagi menghalang penganjur Bersih
3.0 dan orang awam daripada memasuki dan
berkumpul di Dataran Merdeka di ibu negara, yang
ditutup mulai jam 6 pagi tadi.
 SYABAS PIHAK PDRM!JANGAN KASI PELUANG KEPADA MEREKA!MENYUSAHKAN RAKYAT AJE!PASNI KALAU KENA TANGKAP!JANGAN PULA SALAHKAN PIHAK BERKUASA!





Korang memang menyusahkan!

Posted: 26 Apr 2012 03:41 PM PDT


"Dewan Bandaraya Kuala Lumpur
(DBKL) akan menutup sementara Dataran Merdeka dan
kesemua laluan ke kawasan itu berkuat kuasa 6 pagi
esok sehingga 6 pagi Ahad ini."
Ermmm,kp pun tak tau nak kata apa lagi lah tentang mereka yang degil ni..bukannya menyenangkan orang,malah menyusahkan adalah,tak suka duduk dengan aman ke?dah orang tak bagi tu,tentulah ada sebabnya,kesiankanlah sikit kat orang lain,waktu hujung minggulah orang nak bawak anak bini jalan - jalan,waktu hujung minggukah para peniaga nak mencari rezeki lebih,korang takpelah semua free,semua ditanggung oleh insan dot dot dot..tak tahu bersyukurlah korang ni,hari ini korang boleh bangga dengan apa yang korang buat,tapi korang akan menangis satu hari nanti dengan tindakan korang ni..puctd,membantah sekeras-kerasnya dengan apa yang korang buat!




Laaa...kat Tanah Suci pulak...

Posted: 26 Apr 2012 08:05 AM PDT

Orang ke Tanah Suci buat kebaikan,group ni nak buat apa pulak?KP pun tak fahamlah..Baca seterusnya http://www.penembak-tepat.com/2012/04/jemaah-umrah-pas-kempen-bersih-3o-di.html

Puluhan ribu orang hadir ke Bandar Tun Razak

Posted: 26 Apr 2012 07:55 AM PDT

 

Kredit KP berikan kepada sahabat blogger PUcTD,SiNisMaLaySia kerana membuat liputan mengenai satu program yang sama seperti di Kuala Langat tempoh hari..apa lagi kalau tak kempen ber$ih 3 nya,tapi kali ni di Bandar Tun Razak..
memang ramai orang yang hadir,kalah orang Kuala Langat..Yelah,abang-abang,kakak-kakak peniaga tuu yang meramaikannya..Apakah maksud tersirat dan tersurat?

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian