Ahad, 11 September 2011

DunSemarang

DunSemarang


Al Fatehah .... Pengerusi tetap pemuda Ayer Hitam kembali Kerahmatullah..

Posted: 10 Sep 2011 10:04 PM PDT


Al Fatehah kepada Allahyarham Sdr. Ariffin Jais. Timbalan Pengerusi Tetap UMNO BHG Ayer Hitam. Pengerusi tetap pemuda Ayer Hitam kembali Kerahmatullah..
Takziah untuk keluarga Allahyarham Saudara ARIFIB BIN JAIS, Pengerusi Tetap P.Pemuda UMNO Bhg Ayer HItam yang telah kembali kerahmarullah pada pukul 11.45 malam tadi.
Pengurusan pngebumian jenazah Allahyarham akan disempurnakn pagi ini di tanah perkuburan Ayer Hitam,
Semoga dicucuri Rahmat keatas rohnya dan diberikan kekuatan dan kesabaran kepada waris dan keluarga Allahyarham.
AL- FATEHAH khusus untuk Allahyarham...
(Sumber dan terima kasih saudara Zainudin Mohidin di 10:39:00 AM dan S/U Halid Saar)

Sambutan Kemerdekaan Stadium Batu Pahat

Posted: 10 Sep 2011 09:44 PM PDT



Terima Kasih Anak Pt lapis Khalid .

Posted: 10 Sep 2011 09:35 PM PDT


"Biarlah org tak pandang, Biarlah org mengata asalkan keikhlasan menjadi pegangan, teruskan usaha demi maruah bangsa, tanah air & Agama. amminnnn..."

Terima kasih YB samsul atas kata-kata hikmat dimasa beraya di rumah ibunya Pt hj Talib pd hari raya ke 2. Post By anak pt lapis khalid

LIDAH Biawak lebih baik dari Lidah manusia ini...

Posted: 10 Sep 2011 08:28 PM PDT


Sumber darr FB HS. S/U UBAH.
Kasihan dan sedih..apa yang diucap dan di Gerak gerikan tidak seimbang, bagai manusia yang hilang pedoman. Semua maklum...kerana inginkan undi Bukan islam..sanggup Gadai anak bini, bangsa dan agama......berpada-padalah lah rakan muslimKu...marilah kita bersatu..seperti pada Zaman KOMUNIS Dahulu.....Ingatlagikah kamu...hampir kesemua para alim ulama. Tok Imam.di dlalam kampung akan jadi habuan komunis..di sembelih..di gantung...di PICIS bersama ASAM dan Garam di simpang-simpang jalan. Pada waktu tersebut para alim ulama' yang Pro Komunis akan jadi Boneka dan terpaksa menghalal kan cara...bila bangsa, anak isteri dan rumah kaum bangsanya di bakar di kelar, di rogol....di REBUS dalam kawah...oleh itu jangan LUPAKAN SEJARAH dan CUBA Mengubah Sejarah....

Pengikut