Selasa, 26 Julai 2011

PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS

PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS


SIRI "ROAD TOUR" KEAHLIAN PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS

Posted: 25 Jul 2011 11:00 PM PDT

Bertempat di PPR Pudu Hulu, Jalan Cheras pada hari Ahad bersamaan 24 Julai 2011, Biro Keahlian dan Biro Sukarelawan Puteri UMNO Bahagian Cheras telah menganjurkan program siri "Road Tour" Penambahan Keahlian Puteri UMNO bagi siri Minggu ke 4.

Program tersebut mendapat kerjasama dengan Persatuan Penduduk PPR Pudu Hulu, adalah program turun padang ke Perumahan Rakyat di sekitar Parlimen Cheras di samping menjalinkan hubungan silaturahim dengan penduduk setempat dan ahli - ahli UMNO khususnya.


Pelbagai aktiviti telah di laksanakan bersama - sama Jawatankuasa Komuniti penduduk PPR Pudu Hulu, Jalan Cheras serta mendapat kerjasama agensi Kerajaan seperti Jabatan Kesihatan Cheras Baru, wakil Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) dan sokongan dari Ahli-Ahli Jawatankuasa Puteri UMNO Bahagian Cheras.

Acara bermula seawal jam 8.30 pagi dengan di mulakan aktiviti Senamrobik bersama penduduk - penduduk PPR Pudu Hulu. Aktiviti mewarna lukisan, Sukaneka Kanak - Kanak dan program mengunting rambut secara percuma telah di lakukan khusus untuk anak - anak dan penduduk setempat diPPR Pudu Hulu.


Kaunter pemeriksaan kesihatan percuma, kaunter pendaftaran Pemilih dan kaunter pendaftaran ahli baru Puteri UMNO telah di buka untu
k kemudahan penduduk di sekitar PPR Pudu Hulu, Jalan Cheras. Ketua Puteri UMNO Bahagian Cheras, Puan Sarina Sharif turut meluangkan masa untuk bersama - sama dengan penduduk PPR Pudu Hulu dalam menjayakan program kemasyarakatan bersama Persatuan Penduduk PPR di Parlimen Cheras.

Program "Road Tour" ini telah mendapat sambutan yang amat baik dari penduduk PPR Pudu Hulu yang berbilang bangsa dan program ini akan di teruskan ke lokasi PPR di sekitar Parlimen Cheras dalam usaha Puteri UMNO Bahagian Cheras bersiap sedia menghadapi Pilihanraya Umum ke 13.

Tiada ulasan:

Pengikut