Rabu, 9 Februari 2011

PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN RIMBA TERJUN

PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN RIMBA TERJUN


AL-FATIHAH

Posted: 09 Feb 2011 04:44 AM PST

إنا لله وإنا إليه راجعون

Setiausaha UMNO Cawangan Rimba Terjun, Azman Adan 58 menghembuskan nafas yang terakhir kira-kira jam 8.10 malam tadi di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru. Jenazah beliau akan dibawa pulang ke kediamanya di Rimba Terjun malam ini dan akan dikebumikan pada esok pagi. Allahyarham merupakan Setiausaha UMNO Cawangan Rimba Terjun yang berdedikasi dalam menjalankan tugas. Sesungguhnya pemergian beliau ini merupakan satu kehilangan besar dalam Kepimpian UMNO Rimba Terjun.

Seluruh Kepimpinan UMNO Cawangan Rimba Terjun turut berdukacita atas pemergian beliau. Semoga Rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan para syuhada..

AL-FATIHAH

Setiausaha UMNO Rimba Terjun Dimasukkan Ke ICU

Posted: 09 Feb 2011 02:54 AM PST

Setiausaha UMNO Cawangan Rimba Terjun, En. Azman Bin Adan, 58 Tahun dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Sultanah Aminah Johor Bahru disebabkan masalah komplikasi buah pinggang.

Kami difahamkan keadaan beliau kini sudah kembali stabil. Seluruh Warga PPU Rimba Terjun mendoakan agar beliau cepat sembuh. Sama-sama kita semua mendoakan kesembuhan beliau.

Amin.

Tiada ulasan:

Pengikut