Pengikut

Nuffnang

Sabtu, 4 Disember 2010

UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN

sumber :-

UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN


CD DEMO PKR DI LANCARKAN ESOK!

Posted: 04 Dec 2010 07:51 AM PST




Hari ini Kerajaan Selangor akan bersenam ramai - ramai untuk berdemo 'BANTAH KENAIKAN HARGA AIR TOLAK PENSWASTAAN AIR.' Acara bersenam ini akan berlintas langsung di hadapan Istana Negara dan di terajui oleh Bang Badrul Amin.

Antara sebab mereka semua bersenam beramai - ramai adalah mendesak hal ehwal air di serahkan kepada kerajaan negeri. Awat, nak bagi ayaq free la ka kat rakyat atau takdak duit sampai kena buat kerja sendiri? Tak percaya Syabas ka?..

UCGS tertanya - tanya kenapa perlu bersenam demo di hadapan Istana Negara? Eh, kan Selangor ada Sultan. Ini yang panas sikit ni. Ini macam hendak mengenepikan Sultan je. Ini boleh menimbulkan kemarahan dan keraguan. Marah sebab tak hormat institusi Sultan...oh lupa..penasihat kata hapuskan ketuanan melayu..okay.

Keraguan kerana seolah - olah pihak Istana dan kerajaan pakat sekarang macam tak ngam jer., Aisehman..apa sudah jadi..pelik sungguh rasanya.

0 ulasan:

Pimpinan

Sayap Parti

Bahagian