Pengikut

Nuffnang

Isnin, 6 Disember 2010

MAS ERMIEYATI BTE HJ SAMSUDIN

sumber :-

MAS ERMIEYATI BTE HJ SAMSUDIN


Tak Perlu Takut andai benar....

Posted: 06 Dec 2010 09:42 AM PST



semalam kita digemparkan dengan kes Dato'Seri Dr.Mohamed Khir Toyo yang dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan yang melibatkan tanah dan banglonya.  Tapi saya nak merakamkan ucapan Syabas buat beliau kerana berani menrangkan melalui tulisan beliau di blognya : jengah sini.. (banyak lagi tulisan yang boleh dibaca dan ditimbang-timbangkan..)

Pada aku, Tak perlu takut kalau  benar bagai apa yang dikata.....bukan lah sebab dia pemimpin UMNO, aku sokong, tidak....tapi  inilah masanya untuk kita buktikan bahawa Kerajaan BN Tidak pilih bulu....dan tidak menggunakan kuasa yang ada untuk melindungi sesapa sahaja yang berkepentingan...
hmm..pada sesapa yang dah dapat macam2 info dalam dunia tanpa sempadan ni..haaa elok2 lah baca dan timbang sendiri, semuanya  mengikut fakta... BUKAN AUTA..

sabau ajelah....

1 tekad...., salam Maal Hijrah.

Posted: 06 Dec 2010 08:59 AM PST

alhamdulillah, sampai juga kita ke tahun 1432, semoga azam dan tekad tahun baru ini akan menjadikan diri ini lebih baik.... dan juga semakin hampir dengan mu ya Allah..
banyak lagi perkara yang masih belum dapat dibuat..ntahkan sempat..ntahkan tidak...
jap..nak tengok list..masyaallah...panjangnyer lagi...
Ya Allah, kau bantulah hambamu ini...agar bertambah cekal dan tabah mengharungi liku2 kehidupan...
( teringat pulak pagi tadi di pejabat...dapat panggilan telefon dari seorang sahabat tentang program yang akan kami buat nanti..., sebeolum meletakkan gagang sempat dia berpesan sesuatu dengan aku..(pesanan yang baik laaa)..hmm....aku rasa terus x keruan.......)

Tahniah jugak buat sdra Shadan Othman (Pengerusi GB4B kwsan Kota Melaka @ Naib Ketua Pemuda Bhgn Kota Melaka yang telah terpilih sebagai tokoh Belia Maal Hijrah buat thn ni.....http://anakmelakajati.blogspot.com/
BERGERAK!!!!

0 ulasan:

Pimpinan

Sayap Parti

Bahagian