Selasa, 28 Disember 2010

DunSemarang

DunSemarang


Bola & Laser.

Posted: 27 Dec 2010 05:57 AM PST

Horeyyyy..sorakan 1Malaysia. Sorotan gol yang menawan hati rakyat Malaysia dan mengecewakan dengan alasan sorotan Laser maka mereka tersungkur...yang penting kita rakyat Malaysia terus bersyukur dengan LOGO 1Malaysia. Ada yang takut dengan sorotan laser, ada yang takut dengan Logo 1Malaysia dan yang pasti ramai yang MULUT LASER.


KATANYA..Siapa yang mempunyai angkara penggunaan LASER terlebih dahulu....yang pasti Laser yang mereka gunakan bermutu tinggi jugak...kalau setakat POINTER sahaja jarak tidak terlalu jauh dan saiznya adalah kecil..cuba perhatikan Warna dan saiz Laser yang berlegar-legar di muka penjaga gol KITA.


Lihat kesan laser...


Ya..mnemang benar, bila Penjaga Gol Malaysia terkena pancaran Laser, beliu tidak ambil peduli dan tiada protes, MUNGKIN kita kurang arif tentang itu semua..ambil ringan dan mudah(atau pun mememang kita, termasuk penjaga gol malaysia memang tidak tahu), tetapi pabila mereka yang terkena..wah! mereka tunjuk bijak..tentang bahaya laser dan protes dan ugut untuk memberhentikan perlawanan. Dari satu sudut memang mereka bijak dan peka sementara kita pula leka dan mereka mengambil kesempatan.

Wahai anak BangsaKu inilah contoh Teladan laser yang sedang di gunakan oleh pihak pembangkang Di Tanah Melayu ini untuk melemahkan kita yang bernama Melayu dan islam. Justru.. dalam permainan bola ini ada iktibar yang lebih jelas, bila orang sorot wajah kita, kita jangan diam sahaja..sebenarnya sorotan itu amat membahayakan..protes lah sebagaimana pemain GARUDA lakukan..ambilah iktibar wahai anak BangsaKu..Bangkitlah dari sinaran laser ini. ByM69

Tiada ulasan:

Pengikut