Selasa, 12 Oktober 2010

Apo Kono Eh Jang!

Apo Kono Eh Jang!


Mahfuz nasihatkan rakyat supaya jangan dekati UMNO…

Posted: 12 Oct 2010 01:12 AM PDT

Mahfuz bean datang lagii! Kali ini Mahfuz menuduh UMNO sebagai parti yang mengkhianati bangsa melayu dan berpolitik semata-mata hanya kerana mahu menggadaikan bangsa dan negara sahaja.

Bukan setakat itu sahaja, dalam kenyataannya di Haprakah, Mahfuz juga menuduh UMNO sanggup menggadaikan agama Islam apabila menghentikan bantuan kepada Sekolah Agama Rakyat.

Kata Mahfuz, hanya PAS yang mampu berjuang untuk melayu dan juga menaikkan imej Islam didalam negara. Malah.., Mahfuz dengan bangganya menasihatkan supaya semua rakyat di negara ini menjauhi UMNO.

Inilah mentaliti "seekor" manusia bernama Mahfuz yang bergelar Ahli Parlimen dan juga menjawat jawatan Naib Presiden kepada Parti PAS.

Mahfuz lupa, siapakah yang mengkhianati bangsa melayu selama ini kalau bukan PAS. Hanya kerana dendam tua nyanyuk Nik Aziz terhadap UMNO, PAS sanggup berkerjasama dengan kafir harbi DAP bagi menjahanamkan pemerintahan kerajaan melayu Islam didalam negara.

PAS juga selama ini telah membiarkan pengikut-pengikutnya diperbodohkan oleh cina-cina kafir hanya semata-mata kerana pemimpin atasannya mahu berkuasa didalam negara.

Dan, jika mahu bercakap mengenai pengkhianatan PAS terhadap Islam, satu hari satu malam pun tak habis untuk menyenaraikan sumbangan PAS ke arah itu.

PAS lah yang menjadi "dajal" didalam negara mempermainkan kesucian Islam. Perbuatan PAS melacurkan Islam demi kepentingan politik peribadi, telah lama diketahui oleh seluruh umat Islam didalam negara ini. Apakah Mahfuz mahu menafikan kenyataan ini?

PAS mengkhianati Islam apabila menjadikan syurga Allah itu hanya sebagai hakmilik peribadi PAS. Masyarakat bukan ahli PAS semuanya diborong masuk ke dalam neraka! Ini realiti yang diungkapkan oleh semua ulamak PAS khususnya Nik Aziz.

PAS juga mengkhianati Islam apabila mengumumkan bahawa hanya parti merekalah yang tulen Islam dan diterima serta diredhai Allah swt. Parti lain di negara ini tak setaraf dengan mereka kerana tak menepati KPI wali agung PAS iaitu Nik Aziz. Apakah ini bukan pengkhianatan terhadap Islam itu sendiri?

PAS sebenarnya bukan sahaja menjadi pengkhianat terhadap Islam, malah PAS mahu menjadi "bapa ayam" dengan membiarkan Islam dipermainkan oleh golongan kafir terutamanya didalam parti Komunis DAP.

Dibawah pengetahuan PAS, kafir-kafir laknatullah didalam negara ini sewenang-wenangnya mempermainkan ayat-ayat Quran, berpolitik untuk menjatuhkan pemimpin Islam didalam masjid dan surau, menipu oarng Islam dengan wang hasil judi serta pelbagai lagi tindakan yang mencemarkan imej Islam.

Malangnya, semua ini direstui oleh para munafiqun didalam PAS yang dikepalai oleh Nik Aziz! Apakah Mahfuz tak malu dengan semua fakta diatas?

UMNO diketahui umum telah memperjuangkan nasib bangsa melayu sejak dari awal kemerdekaan. Dan UMNO juga memperjuangkan Islam selari dengan apa yang ditulis didalam perlembagaan parti tersebut.

Nik Aziz yang menjadi diktator didalam PAS pula malu dan tak berbangga dilahirkan sebagai melayu. Jadi bagaimana Mahfuz katakan bahawa PAS mahu memperjuangkan nasib bangsa?

Dan PAS kini tak lagi mampu untuk bercakap tentang negara Islam serta undang-undang Islam dihadapan kafir-kafir DAP. Bagaimana pula Mahfuz boleh mengatakan bahawa PAS lah satu-satunya parti yang mampu menaikkan Islam di negara ini?

Mahfuz memang "seekor" manusia yang bebal!!!

(Oleh: Pak Long)

Tiada ulasan:

Pengikut