Ahad, 19 September 2010

Puteri Bahagian Segambut

Puteri Bahagian Segambut


Puteri Menyusur Akar - Shopping Raya

Posted: 19 Sep 2010 06:15 AM PDT


Alhamdullilah dengan izin Allah SWT tahun ini buat kali 4 berturut-turut Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Segambut telah dapat membawa anak-anak yatim dan yang kurang berkemampuan untuk membeli-belah dan seperti tahun-tahun yang sebelumnya, tahun ini kami telah membawa mereka membelah-belah di Metrojaya Mid Valley.

Seramai 40 orang anak yatim dan kurang berkemampuan di sekitar Segambut telah dibawa membeli-belah di sini. Program kali ini istimewa berbanding program-program yang telah lepas kerana YB Dato' Seri Ismail Sabri Yaacob, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Hal Ehwal Pengguna dan Koperasi telah sudi untuk membeli-belah bersama-sama dengan penerima sumbangan. Selain daripada itu, Epul dari rancangan realiti MyStarz LG juga telah turut serta membantu adik-adik remaja lelaki memilih pakain untuk hari raya.


Setiap penerima bantuan diberi RM200 setiap seorang untuk membeli barang-barang keperluan hari raya dan juga duit raya. Selepas itu mereka telah dibawa berbuka puasa di La Manila Mid Valley.

Kami ingin merakamkan setinggi-tinggi penghargaan kepada pihak pengurusan serta kakitangan METROJAYA MID VALLEY serta MID VALLEY MEGAMALL kerana telah memberi kerjasama yang sangat baik kepada pihak Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Segambut.










Tiada ulasan:

Pengikut