Khamis, 30 September 2010

DunSemarang

DunSemarang


Ucapan untuk Calon PMR 2010 Parlimen Ayer Hitan dan Dun Semarang oleh Datuk Samsolbari

Posted: 29 Sep 2010 08:21 PM PDT


Menjelang PMR pada 5 0ktober 2010 YB Datuk samsolbari Bin Jamali memberikan dan mendoakan "Esok,semalam dan akan datang adalah HARI INI, buatlah yang TERBAIK HARI INI..
Ya Allah! berkatilah segala usaha anak-anak dan kabulkanlah doa semua pihak untuk kejayaan dan kecemerlangan calon-calon PMR Dun Semarang dan seluruh Parlimen Ayer Hitam..amin ".
Terima kasih DSBJ.(ByM69)

Meriah..Sambutan Hari Raya YB Datuk Samsolbari Jamali Dun Semarang

Posted: 29 Sep 2010 07:45 PM PDT

Marhaban bersama Datuk Samsolbari bin Jamali

Ucapan dan amanat Hari Raya dari DSBJ


Sambutan Hari Raya dan rumah terbuka Anjuran YB Datuk Samsolbari Bin Jamali, Adun Semarang, telah berlansung dengan meriah dan mendapat sambutan yang menggalakan dari masyarakat persekitaran dan semua cawangan di Dun Semarang dan Parlimen Ayer Hitam.
Dalam Ucapannya YB Datuk mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian mengunjungi sambutan Hari Raya dan Rumah terbuka beliau. Harapan Beliau agar ikatan tali persahabatan dan silaturrahim akan bertambah akrab. Beliau juga menyarankan agar kita semua, mempunyai keberanian untuk berfikir secara lebih kreatif dan inovatif agar kita semua akan dapat melahirkan satu modal insan yang lebih kompeten, berkarisma dan berketrampilan. tidak mudah diperlekeh serta dipandang berkualiti.(ByM69)

Tiada ulasan:

Pengikut