Isnin, 30 Ogos 2010

PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN RIMBA TERJUN

PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN RIMBA TERJUN


Salam Kemerdekaan Malaysia Ke-53 Tahun

Posted: 30 Aug 2010 11:25 AM PDT

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Malaysia Ke-53 Tahun

Dari Kami
Warga Pergerakan Pemuda UMNO Cawangan Rimba Terjun

Bersama-Sama Kepemimpinan

JA CLUB
Yang Dinanungi Oleh :

Y.Bhg. Dato' Haji Jefridin Bin Haji Atan
( Naib Ketua UMNO Bahagian Tanjong Piai )
Bersama-Sama Ahli Jawatankuasanya.

Salam Kemerdekaan
1 Malaysia
Menjana Transformasi

Majlis Berbuka Puasa Bersama Kepimpinan JA CLUB

Posted: 30 Aug 2010 11:08 AM PDT



Majlis Berbuka Puasa Bersama Kepimpinan JA CLUB telah diadakan pada 29/08/2010 bertempat di Tanjung Piai Resorts. Majlis ini turut dihadiri oleh Penaung JA CLUB, Y.Bhg. Dato' Haji Jefridin Bin Haji Atan yang juga merupakan Naib Ketua UMNO Bahagian Tanjong Piai.

Dalam ucapan ringkas Y.Bhg. Dato', beliau melahirkan rasa gembira kerana majlis sebegini dapat dianjurkan bersama Kepimpinan JA CLUB dan bersama keluarga masing-masing. Majlis diakhiri dengan peyampaian cenderamata dan sesi bergambar bersama semua Kepimpinan JA CLUB.

Majlis Berbuka Puasa Dan Sumbangan Ramadhan JA CLUB 2010

Posted: 30 Aug 2010 10:39 AM PDT


Majlis Sumbangan Ramadhan Dan Berbuka Puasa Anjuran JA CLUB yang dinaungi oleh Dato' Haji Jefridin Bin Haji Atan telah berjaya menganjurkan majlis ini dengan jayanya. Majlis Sumbangan Ramadhan Dan Berbuka Puasa yang pada tahun ini masuk tahun ke 3 acara kemasyarakatan ini dianjurkan, bagi membantu golongan yang kurang berkemampuan bagi meringankan beban mereka.

Majlis kali ini dianjurkan di 2 DUN dalam kawasan Parlimen Tanjong Piai. Bagi DUN Kukup, Majlis diadakan di Masjid Jamek Kampung Rambah pada 27/08/2010 dan bagi DUN Pekan Nanas, Majlis diadakan di Surau Parit Baru pada 28/08/2010. Majlis turut dihadiri oleh pemimpin-pemimpin masyarakat yang berada diadalam kawasan DUN tersebut.


Tiada ulasan:

Pengikut