Rabu, 21 Julai 2010

Dato Hj Rosol B Wahid

Dato Hj Rosol B Wahid


Perpaduan...Perpaduan...Perpaduan....

Posted: 20 Jul 2010 09:56 PM PDT

Salam bloggers...salam perjuangan...Terima kasih Jusohmatlazim, Kesidang dan Putrahman yang masih setia dengan blog saya yang tidak seberapa ini...Mesyuarat Bahagian di Negeri Darul Iman ini telah selesai. Alhamdulillah. Cuma yang agak memeranjatkan saya ialah peristiwa Setiu.. Maksud saya Bahagian Setiu yang mendapat liputan meluas daripada Media. Saya rasa semua dah tahu peristiwa yang menyentakkan itu. Apabila saya bertanyakan kekawan YB mengapa dan kenapa terjadi begitu... Jawapan yang diberi senada dan seirama...DEMI MENYELAMATKAN UMNO...Apabila diselidiki...rupanya penyakit tersebut dikatakan telah membarah...Dan masa yang paling sesuai tunjuk ialah semasa kehadiran TPM...Dan ramai pemerhati politik mangatakan bahawa ianya satu tindakan yang tepat... Betul atau tidak Wallahu 'Alam...

Isu perpaduan juga hangat...Perpaduan UMNO dan PAS atau dengan kata lain perpaduan orang Melayu... Saya mahu pandangan ikhlas kawan-kawan...

Tiada ulasan:

Pengikut