Selasa, 4 September 2012

Puteri Bahagian Segambut

Puteri Bahagian Segambut


Azlan Iskandar Serah Borang Keahlian UMNO @umbkl #bn4wp

Posted: 04 Sep 2012 01:36 AM PDT

Syabas buat bekas pemain Squash Lelaki No 1 negara, Mohd Azlan Iskandar kerana telah mengambil 1 keputusan yang tepat apabila menyerahkan borang keahlian sebagai ahli UMNO.

Apa yang lebih manis lagi, beliau telah menyerahkan borang keahlian tersebut kepada Ketua UMNO Bahagian Segambut, YBhg Datuk Kamarudin Hj Ambok di hadapan perwakilan-perwakilan cawangan2 yang hadir sewaktu berlangsungnya Mesyuarat Perwakilan Pemuda UMNO Bahagian Segambut.








SP: Steady Pemuda Segambut!!!!

Syabas Blogger Gossip Rakyat!!!! Pendekar Berak Dah Kena Tahan Dengan @PDRMsia @umbkl

Posted: 04 Sep 2012 12:00 AM PDT


Pada jam 1110 tadi, suspek MUHAMMAD 'AMMAR B. A RAHMAN. No. KPT: 930301-01-6323, pelajar Kolej Teknologi Antarabangsa Cybernetic, Taman Maluri, Cheras ditahan oleh sekumpulan Peg D7 & ATIP Bkt Aman di Pej. Peg. Eksekutif Kolej Cybernetics untuk dibawa ke Bkt Aman sebelum serah ke IPD D/Wangi. 

Menurut laporan Buletin 1.30 tengahari tadi, suspek dibawa ke kolej oleh kedua ibu-bapanya selepas suspek melarikan diri ke kampung halamannya di Batu Pahat, Johor. Oh! rupanya Pendekar Berak ni  masih ada perasaan takut tapi yang kelakarnya dah tau takut kenapa berani sangat gi buat perangai macam tue. Aduhhh nilah dia anak muda. Darah panas kononnya nak tunjuk depan orang ramai yang dia tu berani tapi hakikatnya PENGECUT!!!!

Syabas dan tahniah buat PDRM di atas ketangkasan menahan individu terbabit dan sekalung tahniah juga buat sahabat SP blogger Gossip Rakyat kerana pendedahan berani dari blog beliau.


SP:  Lembu punya susu sapi dapat nama huhuhu...........................

Tiada ulasan:

Pengikut