Pengikut

Nuffnang

Isnin, 4 Mac 2013

Puteri Bahagian Segambut

0 ulasan
sumber :-

Puteri Bahagian Segambut


Siapa yang serang siapa ni? Bebal sangat puak2 ni #pray4LahadDatu

Posted: 04 Mar 2013 10:19 PM PST




Kedutaan Malaysia di Filipina ditutup hari ini ekoran tunjuk perasaan yang mengecam ketegangan krisis pencerobohan di Sabah yang setakat ini telah mengorbankan sekurang-kurangnya 27 orang.

Mereka menggesa penamatan serangan ke atas pengikut Kesultanan Sulu itu.

Penutupan pejabat kedutaan itu berlaku ketika tentera Malaysia melancarkan serangan ke atas penceroboh yang mendakwa diri mereka sebagai tentera diraja Kesultanan Sulu di kampung Tanduo, Lahad Datu.


Sekurang-kurangnya 100 penunjuk perasaan Katolik dan Islam berkumpul di depan pejabat kedutaan di Makati City itu selain di Tordecillas Street di Salcedo Village.



Sekurang-kurangnya 50 anggota polis dan sebuah trak bomba turut ditempatkan di kawasan tersebut. 




SP: Siapa yang serang siapa ni? Bukan warganegara korang ke yang datang serang negara kami. Kenapa pulak korang buat bantahan di kedutaan kami? Sepatutnya rakyat Malaysia yang kena berhimpun depan kedutaan korang mintak lanun-lanun Sulu tu keluar dari negara kami. 

Malaysia bertindak mengikut piawaian antarabangsa dan secara jelas tidak melanggar Majlis Undang² Geneva kerana Malaysia telah memberi amaran kepada kumpulan penceroboh untuk keluar dari Malaysia atau menyerah diri namun amaran tersebut tidak diendahkan dan kumpulan penceroboh telah bertindak membunuh 8 orang penjawat awam di sana.

Jangan diperbodoh-bodohkan oleh pihak-pihak tertentu!!!!

www.pemuda-enggang.org

0 ulasan
sumber :-

www.pemuda-enggang.org


Laporan polis terhadap isu lahad datu dan datum jelatek

Posted: 04 Mar 2013 08:52 AM PST

sebahagian ahli umno jalan enggang malam tadi membuat laporan polis terhadap kenyataan biadap tian chua, laporan polis terhadap projek datum jelatek dan isu maklumat risikan tentera filipina terhadap ds anwar ibrahim mengenai isu lahad datu.. Allahuakbar!

Jelajah bantah datum jelatek

Posted: 04 Mar 2013 03:49 AM PST

Dun Cempaka – Forum rakyat – Datum Jelatek, melayu dihalau, Islam digadai – 4 march, Isnin, 9 mlm, – Lot 58, Lorong Pandan Tambahan 3, Kg pandan, Ampang – Dt Zulkifli Noordin, Salleh Samad, Ust Ismail Mina. Peg bertugas – … Continue reading

Dr Mohamad Khir Toyo

0 ulasan
sumber :-

Dr Mohamad Khir Toyo


Krisis Sabah Perlu Perhatian Majlis Keselamatan Negara

Posted: 03 Mar 2013 04:30 PM PST

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

0 ulasan
sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Unit Amal akan ke Lahat Datu malam ini..

Posted: 04 Mar 2013 05:56 AM PST

Setelah dikecam hebat..akhirnya PAS telah bersetuju untuk menghantar Unit Amalnya ke Lahat Datu menentang askar Sulu.lihat..persiapan rapi mereka..

Sedih bila ada pelajar U seperti......

Posted: 04 Mar 2013 12:02 AM PST

Semakin lama semakin melampau..penceroboh satu hal..puak-puak fuckatan ni pun satu hal..asyik nak menyalahkan pihak keselamatan aje.Kalau hebat sangat..pergilah laporkan diri kat balai berdekatan..tawar diri nak berjuang.Terutama MANGKUK yang bernama Hanafi ini..belajar tahap U..tapi otak dan cara pemikiran tahap cipan.silap-silap cipan pun lebih pandai dari kau.
Kalau tau diri tak sekental para wira-wira tu..adalah lebih baik kau doa kan aje..bukan menulis yang membabi buta.Cuba bayangkan keluarga kau yang terkorban..orang lain tulis sama seperti yang kau tulis ini..apa perasaan kau wahai mangkuk?

Sayap Parti

Bahagian