Pengikut

Nuffnang

Selasa, 19 Februari 2013

Ahli Parlimen Kota Belud

0 ulasan
sumber :-

Ahli Parlimen Kota Belud


Statement By YAB CM Datuk Seri Panglima Musa Hj Aman on foreign intrusion in Lahad Datu

Posted: 19 Feb 2013 04:21 AM PST

KOTA KINABALU: Chief Minister Datuk Seri Panglima Musa Haji Aman said the security forces were in full control of the situation in Lahad Datu.

"As Chairman of the State Security Committee, I am confident that the relevant authorities are on top of the situation," he said.

He said this was the result of coordinated efforts among the police, the military and the marine coast guard, who have shown a high degree of professionalism and discipline.

"In the last few days, we have seen how the authority, especially the police, has exercised great restraint in dealing with the foreign intruders in Kampung Tanduo," he said.

He said the restraint was not a sign of weakness but rather a deeper understanding of the complexity of the issue.

Musa however, urged the foreign intruders to return to their homeland to avoid any untoward incident including bloodshed in the event that the Malaysian security forces have to take action.

"They must realise that they have clearly breached international laws and Malaysia's sovereignty. What is at stake here is our sovereignty and rights, which will not be compromised," he said.

"Once again, I appeal to the intruders to be rational and give up the futile attempt and return to their homeland peacefully," he said.

End.




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Puteri Bahagian Segambut

0 ulasan
sumber :-

Puteri Bahagian Segambut


PAS Minta Derma Untuk Dana PRU Selepas Berjoli Sakan #tolakPR #Tolakfitnah

Posted: 19 Feb 2013 05:00 PM PST

Hebat!!!! Masing-masing taknak kalah. Yang satu dengan treller, yang satu dengan bas mewah. BN pun takde treller, bas mewah, trak semua ni.





Apa susah duit habis mintak je derma daripada rakyat. BN bagi bantuan kepada rakyat tapi Pas minta bantuan daripada rakyat. Macam ni ke nak jadi kerajaan? Nak mentadbir negara? Duit baru ada sikit pun dah tak tau nak tadbir dengan berhemah.






SP: Membazir itu kawan syaitan..................

Manifesto Tak Boleh Ditunaikan Sebab Biaya Elaun Blogger? #tolakPR #tolakFitnah

Posted: 19 Feb 2013 04:20 AM PST







Mungkin Khalid lupa janji2 yang ditabur so GG tolong ingatkan. Jangan Makan semut banyak sangat Khalid oiiiii nanti jadi nyanyuk pulak....................


Sumber : GOSSIPS GIRL



SP: Manalah Khalid Ibrahim nak ada duit untuk tunaikan manifesto bila duit dah habis bayar blogger pencacai..........................

RM3,000 Untuk Burukkan Kerajaan #TolakPR #TolakFitnah

Posted: 18 Feb 2013 11:04 PM PST

Wow!!! RM3,000.00 sebulan hanya untuk reka fitnah dan sebarkan kepada rakyat. No wonderlah blogger2 PR 24 jam ada je di alam siber. Rupa-rupanya masing-masing dah dijanjikan habuan yang lumayan setiap bulan. 

Kesian rakyat Selangor apabila duit yang sepatutnya digunakan untuk kebajikan rakyat tetapi disalurkan kepada blogger2 upahan PR. Tengoklah dokumen di bawah ni. duit tersebut dibayar menggunakan duit rakyat, melalui YB Zuraidah Kamaruddin. 




Ada diantara blogger yang dibayar menggunakan duit rakyat menerusi Selangor State Fund. Ini bukti kerajaan negeri di bawah pimpinan Khalid Ibrahim salah gunakan duit rakyat untuk membayar blogger bagi tujuan politik. 

Ini bermakna dalam setahun sejumlah RM432,000 dibayar untuk blogger blogger terbabit. Sekiranya dijumlah sejak 2008 lagi, Khalid Ibrahim dipercayai sudah membayar sejumlah RM1,728,000 kepada blogger blogger pembangkang. Hampir RM2 juta dihabiskan untuk membayar blogger. 

Sekiranya jumlah RM1,728,000 diberikan kepada ibu tunggal (RM100 sebulan) ini bermakna sejumlah 17,280 orang ibu tunggal boleh mendapat manfaat. Khalid Ibrahim lebih sanggup gunakan duit rakyat untuk bayar blogger berbanding menunaikan janji manifestonya kepada rakyat.  
 
 
 
SP: Duit dah banyak lagi mintak derma dari rakyat untuk dana Pilihanraya. Puiiiiiiii!!!!

MAS ERMIEYATI BTE HJ SAMSUDIN

0 ulasan
sumber :-

MAS ERMIEYATI BTE HJ SAMSUDIN


MARCH SURPRISE...

Posted: 18 Feb 2013 09:27 PM PST



SALAM ..

LAMANYA TAK JUMPAA..... update2 aje terus lambang dacing ni kan.... harusss lah kan.

Ahamdulillah..hari ni dah pun hari ke 19 dalam bulan Feb..

Tak lama dah lagi kita nak tempuh bulan Mac pulak.

Makin Hari makin sibuk...

almaklumlah nak raya kan...

BAnyak yang saya nak share....sebab terlalu banyak perkara yang berlaku.

Baik manis dan juga pahit...

Apapun, saya tau dan saya harap kita semua akan teruskan kehidupan kita ini dengan penuh sifat sabar dan bersangka baik serta positif,insyaallah..diberkati walau apapun yg berlaku

. amin.

Jumpa lagi nanti.



Sayap Parti

Bahagian