Pengikut

Nuffnang

Selasa, 19 Februari 2013

Puteri Bahagian Segambut

sumber :-

Puteri Bahagian Segambut


PAS Minta Derma Untuk Dana PRU Selepas Berjoli Sakan #tolakPR #Tolakfitnah

Posted: 19 Feb 2013 05:00 PM PST

Hebat!!!! Masing-masing taknak kalah. Yang satu dengan treller, yang satu dengan bas mewah. BN pun takde treller, bas mewah, trak semua ni.





Apa susah duit habis mintak je derma daripada rakyat. BN bagi bantuan kepada rakyat tapi Pas minta bantuan daripada rakyat. Macam ni ke nak jadi kerajaan? Nak mentadbir negara? Duit baru ada sikit pun dah tak tau nak tadbir dengan berhemah.






SP: Membazir itu kawan syaitan..................

Manifesto Tak Boleh Ditunaikan Sebab Biaya Elaun Blogger? #tolakPR #tolakFitnah

Posted: 19 Feb 2013 04:20 AM PST







Mungkin Khalid lupa janji2 yang ditabur so GG tolong ingatkan. Jangan Makan semut banyak sangat Khalid oiiiii nanti jadi nyanyuk pulak....................


Sumber : GOSSIPS GIRL



SP: Manalah Khalid Ibrahim nak ada duit untuk tunaikan manifesto bila duit dah habis bayar blogger pencacai..........................

RM3,000 Untuk Burukkan Kerajaan #TolakPR #TolakFitnah

Posted: 18 Feb 2013 11:04 PM PST

Wow!!! RM3,000.00 sebulan hanya untuk reka fitnah dan sebarkan kepada rakyat. No wonderlah blogger2 PR 24 jam ada je di alam siber. Rupa-rupanya masing-masing dah dijanjikan habuan yang lumayan setiap bulan. 

Kesian rakyat Selangor apabila duit yang sepatutnya digunakan untuk kebajikan rakyat tetapi disalurkan kepada blogger2 upahan PR. Tengoklah dokumen di bawah ni. duit tersebut dibayar menggunakan duit rakyat, melalui YB Zuraidah Kamaruddin. 




Ada diantara blogger yang dibayar menggunakan duit rakyat menerusi Selangor State Fund. Ini bukti kerajaan negeri di bawah pimpinan Khalid Ibrahim salah gunakan duit rakyat untuk membayar blogger bagi tujuan politik. 

Ini bermakna dalam setahun sejumlah RM432,000 dibayar untuk blogger blogger terbabit. Sekiranya dijumlah sejak 2008 lagi, Khalid Ibrahim dipercayai sudah membayar sejumlah RM1,728,000 kepada blogger blogger pembangkang. Hampir RM2 juta dihabiskan untuk membayar blogger. 

Sekiranya jumlah RM1,728,000 diberikan kepada ibu tunggal (RM100 sebulan) ini bermakna sejumlah 17,280 orang ibu tunggal boleh mendapat manfaat. Khalid Ibrahim lebih sanggup gunakan duit rakyat untuk bayar blogger berbanding menunaikan janji manifestonya kepada rakyat.  
 
 
 
SP: Duit dah banyak lagi mintak derma dari rakyat untuk dana Pilihanraya. Puiiiiiiii!!!!

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian