Isnin, 6 Mei 2013

DunSemarang

DunSemarang


DSBJ DunSemarang tetap bersamaMu

Posted: 05 May 2013 09:53 AM PDT


Dun Semarang di bawah Pimpinan Datuk Haji Samsolbari bin Jamali akan tetap bersamamu dan membela masa depan tanpa sebarang prajudis dan perkauman. Melayu dan UMNO Dun Yong Peng anda tidak bersalah, kuatkan semangat dan teruskan berusaha kerana kita bangsa yang penuh toleransi, ikhlas dan tidak ada element Rasis. Kita sedia maklum Yong Peng...Go Peng...Tai Peng..semuanya Peng Peng...tempat kawasan hitam suatu masa dahulu. Semua kawasan yang hitam dulu akan hidup sebagai DAP...lihat Penggaram....Bekok....Gelang patah...Scudei...buatlah analisis sendiri wahai anak bangsaKu yang kini  ramai di menara gading. Jangan lupa bangsamu, agamamu dan negaramu.

Tahniah Parlimen Ayer Hitam DWKS

Posted: 05 May 2013 07:45 AM PDT

Tahniah...Ir Dr W.K.Siong Parlimen Ayer Hitam, Terima kasih kepada semua pengundi UMNO yang menyokong calon Barisan Nasional. Undi anda adalah ikhlas tanpa ada sentimen perkauman..Tahniah Melayu UMNO. Semuga bertambah sedar dan bersatu wahai anak-anak bangsaKU.

TAHNIAH! Datuk Samsolbari bin Jamali.

Posted: 05 May 2013 07:40 AM PDT

Tahniah!!! kami warga Dun Semarang mengucapkan syabas dan tahniah kepada Datuk Samsobari Bin Jamali. Terima kasih atas sokongan sepenuh hati pengundi Dun Semarang. Semua AJK dan Petugas UMNO Dun Semarang. Tahniah kepada semua yang menyokong UMNO.

Tiada ulasan:

Pengikut