Khamis, 11 April 2013

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Breaking News: Bloggers PR umum sokongan terhadap BN-PRU 13 ini...habislah PR...

Posted: 10 Apr 2013 09:32 PM PDT

Cybertroopers-cybertroopers PAKATAN terpaksa membuat satu laman blog yang secara keseluruhannya menyamai laman blog UMB-PPUM .Di dalam laman blog PALSU ini,didapati kebanyakkan laporan yang ditulis adalah TIDAK BENAR tidak ada asasnya.Mereka TAKUT bila rakyat membuka laman blog UMB-PPUM yang asli,segala tembelang mereka akan diketahui rakyat.Bukan sahaja laman blog,malahan laman FACEBOOK dan TWITTER juga mereka cipta demi mengaburi pemikiran rakyat dan mewujudkan satu perasaan yang negatif terhadap BARISAN NASIONAL.
Mereka sekarang ni terdesak hingga sanggup lakukan apa sahaja demi mencapai hasrat dan impian mereka untuk menawan PUTRAJAYA.Lebih-lebih lagi bila melihat sokongan rakyat terhadap BARISAN NASIONAL semakin meningkat.
Untuk pengetahuan umum,bahawa laman blog UMP-PPUM yang asli adalah UMBPPUM.BLOGSPOT.COM
dan bukannya umb-ppum PALSU

Ini adalah salah satu contoh penipuan PR menjelang PRU 13 yang akan datang. 


Pohon kerjasama para bloggers untuk MEMBUANG link http://umb-ppum.blogspot.com/ dari twitterfeed dan bloglist masing-masing.


kepada cybertroopers PR: Belajarlah untuk hasilkan blog sendiri serta janganlah membodohkan diri anda yang sememangnya BODOH.Rakyat semakin bijak dan rakyat semakin menolak PAKATAN RAKYAT.

Tiada ulasan:

Pengikut