Pengikut

Nuffnang

Sabtu, 12 Januari 2013

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


HKR KL112..bakal menantu Nik Ajis pun ada..

Posted: 12 Jan 2013 06:36 AM PST

Perghh..nampak sangat kebangangannya.nak suruh Najib turunkan harga hantaran..hahaha..aku sambung lagi...hahhahaa.
Kan hantaran tu ditetapkan oleh pihak keluarga perempuan..apa kena mengena dengan Najib pulak..bingai betul mamat cai fuckatan ni..agaknya nak kawin dengan anak Najib kot.hahaha.
Alow bro..nak kawin..kena kerja..cari rezeki yang halal.kumpul duit pastu kawinlah..bukan cara camni oi.kalau aku ada anak pompuan..terang2 aku reject ko..kerana kebodohan yang kau tunjukkan tu..lainlah kalau ko nak kawin dengan anak Anuar ataubPok Nik..aaaaa..apasal ko tak minta kat mereka je..kalau kat Nuar..aku gerenti ko dapat.bukak je seluar..pasti ko dapat.harktui!
Bro..jadilah pemuda yang berjasa..bukan pemuda yang bangsat.jangan ikut sangat perintah DAPig tu..kerana 50 atau 200 ko sanggup buat onar kat negara ko sendiri.

LiVE KL112: kesian

Posted: 11 Jan 2013 10:29 PM PST

Mak bapak budak ni mesti kata..jom jalan-jalan g Key El...kesian..budak ni kena tipu dek mak bapak yang taksub dengan Mat Sabu and the geng..

LIVE KL112: JANJI DI KHIANATI

Posted: 11 Jan 2013 10:08 PM PST

Kan aku dah cakap..juak FUCKatan ni mana berani pegang janji..
Janji tinggal janji ajelah oiii..
BUKTI ketara..kanak-kanak bawah 15 tahun turut dibawa berdemo!
Mangkuk hayun punya mak bapak kepada budak ni.Isnin ni..ko bawa anak ko ni belajo kat Sekolah bukan milik kerajaan Malaysia ye..ada akai..tapi bodoh!

Live KL112:Tindakan BIADAP DAPig

Posted: 11 Jan 2013 09:37 PM PST

Lorr..baru ak tau dan kenal nama mangkuk ayuh DAPig ni..nama syaitan...patutlah perangai serupa.harktuiii!Nyah kau dari muka bumi Malaysia ni...
KDN TOLONG SIASAT MANGKUK NI!

Live KL112 : sehingga jam 1230hrs

Posted: 11 Jan 2013 08:57 PM PST

LIVE KL112: ostazah Abby

Posted: 11 Jan 2013 06:35 PM PST

Piwittttt....ostazah yebbi sudah mali woooo...

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian