Pengikut

Nuffnang

Jumaat, 27 April 2012

Puteri Bahagian Segambut

0 ulasan
sumber :-

Puteri Bahagian Segambut


[LIVE] BERSIH3.0: Gunakan Kanak-kanak Sebagai Jentera Berdemo? Siapa yang harus dipertanggungjawabkan? @umbkl @najibrazak

Posted: 27 Apr 2012 09:25 PM PDT

Pakatan Haram memang terdesak untuk meraih simpati dan undi sehingga sanggup mempergunakan Kanak-kanak sebagai Jentera untuk berdemo.

Lihatlah gambar di atas. Rasa2nya adik-adik ini masih bersekolah lagi tapi telah turut sama diheret bagi menyertai perhimpunan kotor ini.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

[LIVE] BERSIH3.0 - Keadaan Di Dataran & Masjid Negara

Posted: 27 Apr 2012 08:22 PM PDT

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Sekitar BERSIH3.0

Posted: 27 Apr 2012 06:18 PM PDT

SP nak share gambar2 Pejuang Berani Mati Bersih3.0 yang rela berkorban apa saja demi Ambiga dan Anwar.

Nampaknya ramailah yang akan mengambil kesempatan atas nama BERSIH3.0 untuk berdating dengan pasangan masing-masing tanpa ada yang menghalang.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

BERSIH Hasut Media Asing Burukkan Malaysia

Posted: 27 Apr 2012 12:30 AM PDT


Persiapan hebat sedang dilakukan oleh pihak pembangkang untuk mengganas dan menghuru-harakan negara dalam 'Demonstrasi Duduk Bantah' BERSIH 3.0 atau lebih tepat dipanggil 'Demonstrasi Berarak Ganas' kerana mereka dikhabarkan akan berarak, berlari, mengganas dan mencabar pihak berkuasa dari beberapa penjuru KL sebelum duduk.

Antara persiapan penting puak-puak pengkhianat dan balaci CIA ini ialah memberi taklimat awal kepada wartawan-wartawan asing agar bersedia mengambil gambar mereka dalam keadaan paling teruk untuk menggambarkan penganiayaan polis terhadap mereka. Ini penting bagi mereka kerana dalam setiap demonstrasi yang dilakukan oleh pihak mereka sama ada atas nama BERSIH, PTPTN, 901, Reformasi, Himpunan Hijau atau apa saja sukar sekali mendapat gambar sehebat demonstrasi-demonstrasi di negara lain di mana polis betul-betul membantai dan membelasah para peserta. Ini kerana di Malaysia, polis tidak akan berkeras selagi tidak dalam keadaan terpaksa atau terdesak.

Bersih 2.0 telah membuktikan bagaimana pendemonstrasi dilayan dengan lembut di mana mereka yang ditangkap diberi makan dan 'tempat berehat' yang selesa siap dengan kemudahan untuk bersolat.

Malah, kerana tiada keganasan polislah maka salah seorang peserta demonstrasi BERSIH 2.0 terpaksa berlakon mati dengan kamera sedia merakam lalu disebarkan di internet sebagai usaha memburukkan kerajaan.

Khabarnya, kali ini, pemimpin-pemimpin BERSIH 3.0 akan memastikan keadaan menjadi benar-benar genting. Malah mereka bersedia mengorbankan peserta iaitu penyokong mereka sendiri dalam demonstrasi ini demi mencapai matlamat untuk menghuru-harakan negara kerana pilihanraya semakin hampir. Mereka mengharapkan momentum kemarahan rakyat akan terus meningkat selepas itu sehingga pilihanraya menjadi benar-benar panas.

Antara perancangan mereka ialah menyamar sebagai polis untuk membelasah peserta yang sudah tentunya tidak diberitahu tentang perancangan sebenarnya. Siapa yang bakal dikorbankan atau terkorban tidaklah diketahui.

Yang pastinya, mereka akan memastikan sudut terbaik bagi para wartawan asing untuk merakamkan setiap adegan ganas tersebut lalu menyebarkannya kepada dunia. Apabila ini berlaku, dunia akan mengutuk Malaysia dan membuka ruang bagi barat untuk masuk campur dalam urusan negara atas nama hak asasi manusia.

Ini adalah taktik biasa CIA di bawah pertubuhan NED yang menjadi dalang menjatuhkan kerajaan yang sah di seluruh dunia. Buku 'Inside the Company: CIA Diary' yang ditulis oleh bekas pegawai CIA Phil Agee menghuraikan modus operandi CIA dalam usaha meletakkan pemimpin boneka di negara-negara di mana Amerika ingin menguasai. Cara mereka tidak pernah berubah iaitu mewujudkan organisasi-organisasi untuk kononnya memantau pilihanraya negara-negara tersebut di mana di masa yang sama membangkitkan kecurigaan rakyat terhadap sistem pilihanraya dan kerajaan.

Seterusnya, mereka juga meletakkan 'warna-warna' tertentu seperti merah di Thailand, dan kuning di Mlayasia sebagai melambangkan sokongan atau tentangan terhadap kerajaan bagi mewujudkan 'volume'. Ke semua usaha ini kemudiannya diarahkan kepada satu tujuan semata-mata iaitu demonstrasi jalanan yang membawa kepada huru-hara dan keganasan sehingga akhirnya kerajaan digulingkan.

Phil Agee mengakui mereka melakukan yang sama di Filipina melalui satu badan yang dipanggil National Association for Free Election (NAMFREL) (menyerupai BERSIH) dengan menggunapakai slogan kuasa rakyat (menyerupai Pakatan Rakyat). Mereka juga membuat banyak percubaan untuk mengambil alih Panama melalui Civic Crusade tetapi tidak begitu berjaya. Namun mereka berjaya di semua negara lain antaranya, Bulgaria yang mana juga menggunakan para pelajar universiti agar turun ke jalanan berdemonstrasi, dan Albania, Chile, Brazil serta banyak lagi.

Kita juga tahu bahawa mereka juga berada di belakang kejatuhan Mesir, Libya, Iraq, Tunisia dan lain-lain.

Kesemua ini tidak mungkin dapat dilakukan tanpa bantuan media. Dan tidak hairanlah BERSIH di Malaysia ini juga berusaha memastikan media asing memainkan peranan yang sama untuk membantu memusnahkan negara ini.

Kini terpulanglah kepada rakyat untuk menilai maklumat yang terbentang di hadapan mata. Rakyat boleh membantu kerajaan untuk mempertahankan kedaulatan negara dengan menjauhkan diri dari BERSIH. Kuasa rakyat itu benar, kerana itu gunakanlah kuasa minda kita untuk memilih yang terbaik untuk diri, bangsa, agama dan negara. Jangan sekali-kali terpengaruh dengan mainan politik musuh-musuh Islam.

PEMUDA UMNO BAHAGIAN JASIN

0 ulasan
sumber :-

PEMUDA UMNO BAHAGIAN JASIN


Wizurai Kota: BERSIH 3.0 DI MELAKA : HARAM ATAU SAH?!

Posted: 27 Apr 2012 06:21 AM PDT

Wizurai Kota: BERSIH 3.0 DI MELAKA : HARAM ATAU SAH?!: Semua tahu bahawa perhimpunan BERSIH 3.0 akan berlangsung di Dataran Merdeka pada 28 April 2012 walau ape pun yang terjadi. Beberapa piha...

BERSHIT 3.0 ... Guan Eng UGUT SAYA - Tunku Aziz

Posted: 27 Apr 2012 06:01 AM PDT

PENJELASAN SPR.

Posted: 27 Apr 2012 05:52 AM PDT

PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS

0 ulasan
sumber :-

PUTERI UMNO BAHAGIAN CHERAS


BERSIH 3.0

Posted: 27 Apr 2012 01:28 AM PDT


TOLAK BERSIH 3.0 - DEMI KEMAKMURAN NEGARA

Apa yang pasti esok , 28hb April 2012, waktu demo BERSIH 3.0 yang dijalankan oleh Pakatan Pembangkang pihak Polis sekali lagi akan menjadi mangsa kekejaman mereka puak Pembangkang ini. Provokasi dan maki hamun akan dihamburkan kepada Polis yang bertugas dan seterusnya kekerasan yang mereka akan gunakan.

Dimana salahnya pihak Polis dalam mempertahankan diri dan menjaga keselamatan 27.6 Juta Rakyat Malaysia dan Negara ini? Dimana salah mereka bertindak tegas keatas puak BERSIH yang boleh kita takrifkan sebagai pemberontak? Dimana keadilan untuk pihak Polis yang sanggup berkorban apa sahaja dalam mempertahankan Malaysia ini dari kacau bilau?

Rakyat mampu melihat, Rakyat Mampu Mendengar dan Rakyat juga Mampu Memberikan Kerjasama kepada pihak Polis agar Malaysia aman dan tenteram dari pekara yang boleh mencetuskan tragedi berdarah sepertimana didalam video diatas.

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Cheras merasakan BERSIH 3.0 hanya patut dilakukan di rumah oleh wanita - wanita yang perihatin. CONTOHI BERSIH 3.0 yang di persetujui oleh Pergerakan PUTERI UMNO Bahagian Cheras :-

YB Dato' Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fikri

0 ulasan
sumber :-

YB Dato' Mohd Nasir Tan Sri Ibrahim Fikri


HIMPUNAN BERSIH SARAT AGENDA KOTOR

Posted: 27 Apr 2012 07:35 AM PDT


Assalamualaikum.

Esok, Sabtu sekali lagi puak pembangkang akan mengadakan perhimpunan di ibu negara kononnya bagi menuntut pilihan raya bersih.

Sejak mereka ini mengadakan demonstrasi berhubung tuntutan tersebut, banyak perkara yang saya tidak faham mengenainya. Soalnya, mengapa mereka tidak melalak dengan kemenangan mereka di Kelantan, Kedah, Pulau Pinang dan Selangor?. Jika pilihan raya tidak adil, mengapa mereka menerima kemenangan itu dan lagi pula, mengapa mereka beriya-iya nak menyertai PRU kalau tidak yakin ia tidak bersih?.

Perhimpunan 3.0 adalah lanjutan strategi mereka untuk melengah-lengahkan tarikh PRU kerana berlaku pelbagai kepincangan dalam pakatan pembangkang. Harus diingat bahawa kerajaan telah mewujudkan jawatankuasa khas di peringkat parlimen dan disertai sendiri panel di kalangan parti pembangkang bagi membincangkan isu-isu mengenai pilihan raya ini. Dan, hampir kesemua tuntutan pembangkang sebelum ini telah dipenuhi. Jadi mereka mahu apa lagi?.

Jelas, mereka hanya mahu menanam rasa benci rakyat terhadap kerajaan BN dengan pada masa yang sama mereka mahu menutup kelemahan dalam pentadbiran kerajaan yang mereka perintah. Tidak lebih dari itu.

Seperti yang ditegaskan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Abdul Razak bahawa pilihan raya bersih bukan sahaja menjadi keinginan pembangkang tetapi juga BN. Maka itu, kerajaan sentiasa terbuka dan memberikan perhatian terhadap teguran serta pandangan demi memastikan proses pilihan raya kita berjalan dengan lancar dan sempurna.

Jadi, untuk apa BERSIH 3.0 diadakan?. Ya, ia diadakan bagi membangkitkan semangat puak pembangkang yang semakin longlai, yang semakin tertekan dengan pelbagai isu yang membabitkan anwar Ibrahim. Saya tidak nampak asasnya perhimpunan tersebut.

Apa pun, kerajaan BN telah memberikan mereka ruang yang cukup untuk berhimpun. Malah kerajaan menyediakan stadium untuk mereka tetapi mereka tidak mahu. Kalau saya, itu bukanlah perkara pelik kerana tujuan sebenar mereka adalah untuk mencetuskan provokasi kepada pihak berkuasa. Mereka mahu menggambarkan kerajaan dan pihak berkuasa jahat. Itu saja.

Kepada rakyat, Lihatlah apa yang berlaku dengan jujur dan ikhlas. Fikirlah dengan matang mengenai apa yang sedang berlaku di depan mata mereka. Cukuplah negara kita rugi kerana kita melayan golongan yang tidak ada harga diri ini.

Mereka yang berhimpun itu tidak sedar bahawa mereka sedang merosakkan negaranya sendiri.

Kepada rakyat, marilah kita menolak pengkhianat negara ini. Bersatulah kita ke
arah itu.

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

0 ulasan
sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Ada faham ke?

Posted: 27 Apr 2012 02:25 AM PDT

 Mahkamah Majistret Kuala Lumpur
semalam mengeluarkan perintah bahawa penganjur
Bersih 3.0 dan orang ramai tidak boleh memasuki
kawasan Dataran Merdeka, di sini, esok.
Malah, perintah itu juga melarang penganjur Bersih 3.0
dan orang ramai daripada berkumpul di Dataran
Merdeka mulai tengah malam ini sehingga 1 Mei.
Perintah itu dikeluarkan oleh Majistret Zaki Asyraf
Zubir kira-kira 8.30 malam tadi ekoran permohonan
pihak polis.







Pemuda UMNO Telok Datok

Posted: 26 Apr 2012 11:52 PM PDT

Polis
Diraja Malaysia (PDRM) dipercayai telah memperoleh
perintah mahkamah bagi menghalang penganjur Bersih
3.0 dan orang awam daripada memasuki dan
berkumpul di Dataran Merdeka di ibu negara, yang
ditutup mulai jam 6 pagi tadi.
 SYABAS PIHAK PDRM!JANGAN KASI PELUANG KEPADA MEREKA!MENYUSAHKAN RAKYAT AJE!PASNI KALAU KENA TANGKAP!JANGAN PULA SALAHKAN PIHAK BERKUASA!





Korang memang menyusahkan!

Posted: 26 Apr 2012 03:41 PM PDT


"Dewan Bandaraya Kuala Lumpur
(DBKL) akan menutup sementara Dataran Merdeka dan
kesemua laluan ke kawasan itu berkuat kuasa 6 pagi
esok sehingga 6 pagi Ahad ini."
Ermmm,kp pun tak tau nak kata apa lagi lah tentang mereka yang degil ni..bukannya menyenangkan orang,malah menyusahkan adalah,tak suka duduk dengan aman ke?dah orang tak bagi tu,tentulah ada sebabnya,kesiankanlah sikit kat orang lain,waktu hujung minggulah orang nak bawak anak bini jalan - jalan,waktu hujung minggukah para peniaga nak mencari rezeki lebih,korang takpelah semua free,semua ditanggung oleh insan dot dot dot..tak tahu bersyukurlah korang ni,hari ini korang boleh bangga dengan apa yang korang buat,tapi korang akan menangis satu hari nanti dengan tindakan korang ni..puctd,membantah sekeras-kerasnya dengan apa yang korang buat!




Laaa...kat Tanah Suci pulak...

Posted: 26 Apr 2012 08:05 AM PDT

Orang ke Tanah Suci buat kebaikan,group ni nak buat apa pulak?KP pun tak fahamlah..Baca seterusnya http://www.penembak-tepat.com/2012/04/jemaah-umrah-pas-kempen-bersih-3o-di.html

Puluhan ribu orang hadir ke Bandar Tun Razak

Posted: 26 Apr 2012 07:55 AM PDT

 

Kredit KP berikan kepada sahabat blogger PUcTD,SiNisMaLaySia kerana membuat liputan mengenai satu program yang sama seperti di Kuala Langat tempoh hari..apa lagi kalau tak kempen ber$ih 3 nya,tapi kali ni di Bandar Tun Razak..
memang ramai orang yang hadir,kalah orang Kuala Langat..Yelah,abang-abang,kakak-kakak peniaga tuu yang meramaikannya..Apakah maksud tersirat dan tersurat?

Sayap Parti

Bahagian