Pengikut

Nuffnang

Ahad, 9 Disember 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


DAP lancarkan roket di Kuala Langat..rakyat menderita

Posted: 08 Dec 2012 08:44 PM PST

Aiyakkk..lagi mau kincing kaa wahai pak lah sani woo..bila orang tanya apasal tak ramai orang daftar sebagai sukarelawan PKR..ada ke dia jawab secara berperingkat..alahai..cakaplah takde sambutan dan orang dah tak mau saya lagi juga parti PKR..haaaa tu baru betul..ni takk..lagi mau kencing rakyat jelata.insaflah wahai mp kuala langat oii..orang dah tak suka..lebih lagi dengan mak lampir tu...

Suka Re Lawan PKR dirasmikan oleh Mak Lampir..hehehe..yang datang daftar cecah 1000 ..kerusi aje

Posted: 08 Dec 2012 06:26 PM PST

Pagi ni..sekarang ni FUCKatan rakyat ada kat daerah Kuala Langat bagi melancarkan satu skuad khas..hehehe..macam citer polis-polis tu..alaaa..yang ostaZah abby berlakun nak jadi inspektor aje tu....haa..ingat tak..lebih kurang gitulah...
Yang melancOrkan program ni..sapa lagi..kalau tak si mak lampir tu..hua hua hua..sasaran sukarelawan 1000 orang..apa yang memang team PUcTD terkejut..pabila sasaran mereka SEMEMANGNYA berrrrrjaya untuk mendapatkan 1000 buah kerusi sahaja..manakala sukarelawan yang dicari..tak rela untuk sertai..maka mahu tak mahu..Pak Dullah Sani,Philip Tan dan konco-konconya ajelah yang mendaftar sebagai ahli sukarelawan..hehehe..cover brooo..kawasan sendiri..tapi orang takde minat nak join parti korang ni..harrammmm jaddah...
Apa kes sampai nak tubuh skuad ni?apa lagi kalau tak kerana nak tabur al-fitnah ti...nak buat huru-haralah tu..alooww..kan aku dah cakap..rakyat sekarang dah bijak taj seperti korang yang sanggup menjilat setiap perbuatan terkutuk koranf punya penSihat tu...dan suka aku nak ingatkan..PAS pun tak mau si Nuar jadi PM tau..hehee..
SYABAS RAKYAT KUALA LANGAT KERANA MENOLAK PKR

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian