Isnin, 31 Disember 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


MAYC gempur ahli majlis Kuala Langat!Gempar!

Posted: 31 Dec 2012 05:35 AM PST

Syabas para belia MAYC Kuala Langat!itu yang mampu aku ucapkan kat mereka semua!Walaupun mendapat "bantahan"daripada pihak ahli Majlis Daerah Kuala Langat yang biollll tu..namun ianya tak patahkan semangat mereka untuk TERUS adakan program pada malam ini.Bukan nak tunjuk beso kepala..tapi ianya menunjukkan bahawa program ini tidak lain tidak bukan hanyalah untuk merapatkan hubungan antara satu sama lain..keluarga dapat riada bersama-sama..bukannya seperti yang juak FUCKatan fikirkan..kerana 1 logo..dah cuak!harktuiii!

PANAS! KEZALIMAN AHLI MAJLIS DAERAH KUALA LANGAT TERSERLAH!

Posted: 30 Dec 2012 10:44 PM PST

PERSIAPAN TELAH DIBUAT..NAMUN KAWASAN TELAH DISITA OLEH MDKL!

AKU RASA AHLI MAJLIS DAERAH KUALA LANGAT  NI DAH NAIK "TOCANG" .ASAL ADA PROGRAM YANG MELIBATKAN PENYATUAN RAKYAT AJE MEREKA CEPAT-CEPAT HALANG..KALAU TEMPOH HARI MEREKA CABUT SEMUA BANNER PROGRAM BN..HARI NI PULA MEREKA TELAH MENYITA KAWASAN PENGANJURAN SAMBUTAN AMBANG TAHUN BAHARU 2013 YANG BAKAL DIADAKAN DIKAWASAN LETAK KERETA AIM point SUNGAI EMAS,BANTING...APA YANG AKU DIFAHAMKAN..PROGRAM NI TELAH DITOLAK SEBULAT SUARA OLEH SEMUA AHLI MAJLIS DAERAH KUALA LANGAT!...ALASAN YANG CUKUP SIMPLE JERR..LOGO 1 MALAYSIA..PERGHHH!
BETUL-BETUL MEREKA RASA TERGUGAT DENGAN LOGO 1 MALAYSIA TU YE..
MARI KITA KAJI KENAPA MEREKA TAKUT SANGAT DENGAN LOGO 1 MALAYSIA..

1 Malaysia bererti rakyat semua peringkat, sama dari segi kebebasan, berdiri sama tinggi, duduk sama rendah, masing-masing dapat melaksanakan tanggungjawab dalam keadaan aman damai.

1 Malaysia menyebabkan rakyat lebih yakin kepada kerajaan, kerana hak mereka didahulukan walau dimana mereka berada tetap hak mereka dijamin.

Logo 1 Malaysia, membuktikan rakyat di semua peringkat, bentuk logo itu mengandungi harapan, impian rakyat yang ingin keharmonian dalam kehidupan seharian.

1 Malaysia membuatkan intifadah rakyat ke arah mengeratkan hubungan antara kaum, membuatkan mereka hilang prasangka, cemburu dikalangan kaum, begitu juga dengan pencapaian mereka. Tanpa mengira dari kaum mana mereka datang, hak mereka tetap dijaga.

PASAL NI AJEKAN...
ERMM..RAKYAT KUALA LANGAT PUN NAK GAK TENGOK SAMBUTAN AMBANG TAHUN BAHARU..NAK G KE KEY EL JAUH..APALAH MEREKA NI..MEREKA TAK TERFIKIR KE MASA NILAH BOLEH TAMBAH PENDAPATAN!MASA NILAH DAPAT BERSAMA KELUARGA..



1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Для любителей клубнички [url=http://aftertube.net.ua/tags/Juggs/]Juggs[/url] Посмотри про то как [url=http://aftertube.net.ua/tags/Maserati/]Maserati[/url]
Слабонервным не смотреть!

Pengikut