Pengikut

Nuffnang

Isnin, 17 Disember 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Kongres DAP 16: bakal PM ke 7 takut dengan tuntutanDAP..

Posted: 16 Dec 2012 05:20 PM PST


Kenapa bang Nuar dan Hadi Awang tak datang ke KONGRES PARTI DAP yang ke 16 baru-baru ni?Korang perasan tak?Aku puas cari kat celah-celah kerusi,namun takde gak nampak mereka berdua tu.Yang lain tu aku nampaklah..tapi BAKAL PERDANA MENTERI KE-7 takde ni..tu yang buatkan aku menjadi hairan yang teramat sangat!
Namun,seperti yang aku paparkan sebelum ni,mereka hanya gunakan bangsa kita ni sebagai syarat aje demi meraih undi.
Lihatlah keputusan CEC DAP yang lalu..ermmm..bangsa Melayu pun tak tercalon atau terpilih.Perghh!hebatkan game mereka,Cara halus menghapuskan kita ni.Ni baru dalam parti,kalau dah tawan Putrajaya,korang tentu boleh agak game nya kan.
Secara kesimpulannya,kalau diambil kira tuntutan mereka tempoh hari,aku yakin DAP akan ambil kerusi PAS,kan PAS takut dengan DAP!

Masihkah bangsa MELAYU tak sedarkan diri lagi.
tetap sokong Anu-War jadi PM..Hj.Hadi bagaimana pula?

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian