Pengikut

Nuffnang

Khamis, 8 November 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


TAWAN PUTRAJAYA? MASALAH SAMPAH & ANJING LIAR PUN TAK SETTLE.. ADA HATI NAK PERINTAH NEGARA! ITULAH SIKAP PKR ANDVTHE GENG

Posted: 07 Nov 2012 05:38 PM PST

Perghh.. diawal pagi aku dikejutkan dengan berita seorang warga emas yang baru balik menunaikan solat subuh telah digigit anjing liar. Apa yang lebih menghairankan.. laporan kepada pihak MAJLIS DAERAH KUALA LANGAT telah beberapa kali dibuat..namun laporan tetap tidak diendahkan. Apa masalah mereka ni? Pandai berkata-kata namun hasilnya tiada. Senang cerita makan gaji buta ke ahlu majlis ni? Salah satu faktor yang buatkan anjing liar ni banyak dikawasan aku ialah.. sampah! Sampah kerap kali TIDAK dikutip mengikut jadual. Secara tak langsung ianya akan mengundang kehadiran anjing-anjing liar kat kawasab tersebut dan bertambah buruk bila longkang tersumbat. Bila dah sumbat air tak mengalir dan mrnyebabkan sampah yang kat dalam lobgkang tu berterabur keluar dari longkang. Satu hal lagi.. bila rumput tidak dipotong. Anjing mudah bersembunyi kat situ. Kita nampak ke binatang yang menyorok?
Secara keseluruhannya.. baik pihak Majlis Daerah,mahupun ADUN Telok Datok ataupun AHLI PARLIMEN KUALA LANGAT.. apa yang boleh aku katakan SEMUANYA TIDO DAN MAKAN GAJI BUTA SAHAJA.. Mereka mana nak peduli dengan permasalahan rakyat ni. Sibukkk dengan misi nak tawan Putrajaya sahaja. Masalah tak settle sibuk nak tawan Putrajaya.. sibuk nak mencari salah orang. HARKKTUIII. 




Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian