Pengikut

Nuffnang

Isnin, 26 November 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Najib punca team Harimau Malaya tewas

Posted: 25 Nov 2012 08:57 PM PST

Ternyata seluruh rakyat Malaysia tak dapat menerima kekakahan 0-3 kepada pasukan Singapura malam tadi.Lebih memalukan pabila kalah ditempat sendiri.kalau kalah melawan aku rasa orang tak marah sangat..akan tetapi..tak melawan langsung..adehhh..
Tapi itu semuanya game atas padang dan harus diterima walaupun pahit.bola tu kan bulat..
Ermm..yang aku bertambah marah ni..pabila puak FUCKatan ini tak habis-habis menjaja kekalahan malam tadi dengan mengaitkan dengan PM dan mengagungkan doa adik Nik Ajis tu..bodoh tu agak-agaklah..simpan sikit woiii.takkanlah kerana Najib turun padang pasukan negara boleh kalah..alahai..Korang ni nak tuduh pun agak-agaklah..Najib tu prihatin dan sanggup turun padang menjenguk serta beri kata semangat kat para pemainlah oiii..dah para pemain yang taknak tunjukkan prestasi yang terbaik..nak buat camne..Abis tu..kalau anak korang gagal dalam periksa..nak salahkan Najib gak ke?walhal anak ko tu rajin monteng..hahaaa
Tulah..nampak sangat korang ni bebal..dah takde isu..main pulak isu ni.

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian