Pengikut

Nuffnang

Khamis, 1 November 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


TRELER BAWA PERALATAN CERAMAH ANUAR TENGGELAM.. BUKTI PKR PEROSAK KEMUDAHAN AWAM DAN SALAH GUNA KUASA.

Posted: 31 Oct 2012 11:32 PM PDT

Satu lagi bukti kemusnahan alam sekitar telah ditunjukkan oleh puak FUCKatan rakyat, lebih-lebih lagi selepas kehadiran Nuar and the geng ke Banting Baru tempoh hari.
Manakan tidak.. hari ini habis rosak padang awam kat kawasan mereka buat ceramah "sarkas"tempoh hari.. pabila lori treler yang membawa peralatan telah terbenam.. mau tak mau kena panggil kren.. lagilah bertambah jahanam..
Pada masa ni DIMANA PIHAK PENGANJUR? TAK NAMPAK BATANG HIDUNG PUN.. DAH HABIS PROGRAM.. TERUS HILANG. Hinggakan masa treler ni ditarik..pun tak nampak..Dolah Sani.. ermmmm.. ujan-ujan ni apa lagi "memerut"lah dia kat umah.
Ok.. padang bila dah rosak sudah pastinyalah anak-anak tak dapat gunakan lagi.. kemana mereka nak bermain? Takkan kat depan umah bang Dulah kot.. bila tak dapat main.. mereka akan lepak.. bila dah lepak.. aku yakin.. daripada budak tu tak tau merokok dan jadi perokok.. semuanya salah sapa? Tu baru kes rokok.. belum ditambah lagi dengan kes lain.
Yang puak FUCKatan ni punnnn satu bebalnya.. dah tau musim hujan.. bawa lagi treler dan bas masuk tengah padang buat apa? Kat Kuala Langat dah takde stadium atau dewan ke? Ni semuanya nak menunjuk.Tunjuk pandai takpelah jugak!







Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian