Pengikut

Nuffnang

Selasa, 9 Oktober 2012

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK

sumber :-

LAMAN BLOG PERGERAKAN PEMUDA UMNO CAWANGAN TELOK DATOK


Gaji Guan Eng lagi banyak daripada CEO TH.. ada korang bising

Posted: 09 Oct 2012 12:05 AM PDT

Memang aku tak paham dengan juak pembangkang ni. Tak abis-abis nak buat huru-hara.. dah takde isu nak mainkan.. depa main isu gaji CEO TH ler pulak.. adehhh..
Cuba korang tanya gaji Nuar berapa.. Gaji LGE berapa? Yang korang sibuk intai gaji orang buat apa!
Kan dah ditentukan rezeki dia banyak tu.. maka banyak tulah dia dapat.. memadai dengan apa yang beliau dah sumbangkan kat Syarikat-syarikat.. idea dia.. masa dia.. ada korang fikir ke? Udah-udahlah oiii.. jangan asyik nak cari salah orang aje oiii...agaknya korang lupa tentang Qada dan Qadar kot..pasal tu meroyan semacam je. Aku ni.. kerja yang gaji tak seberapa pun masih boleh bersyukurlah. Cukup makan. Cukup pakai.. anak bini tak merempat.. udah.. memadai.. 



Team PUcTD

MB Selangor owh MB Selangor..

Posted: 08 Oct 2012 03:43 PM PDT

Wah.. wah.. wahh.. aku tertarik dengan ayat "maklum akan perkara ini"...sudah pastinya ada satu ayat power yang buatkan MB Selangor ni cair.. perghhh..
Senang ajekan nak pindahkan hak milik.. Habis semua aset Negeri dipindah milik.. owhhh.. aku terlupa.. kan Selangor Negeri berkebajikan.. 




Team PUcTD

0 ulasan:

Sayap Parti

Bahagian